Køb af cnc samlesæt

Hej allesammen.

er der nogen her inde der har købt et komplet samlesæt af en cnc-router et sted på nette som i kan anbefale, jeg har selv kigget på den fra www.buildyoucnc.com men findes det andre

Mvh
Tomas

ps har også selv tænkt på at bygge en, men tiden er pt meget knap, da jeg arbejder om natten. og da jeg skal til at indrette et lækkert lille træ værksted i min garage og gerne vil have en sådan maskine kunne det være super med et godt samlesæt

Tomas

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Tc1806

Hej allesammen.

er der nogen her inde der har købt et komplet samlesæt af en cnc-router et sted på nette som i kan anbefale, jeg har selv kigget på den fra www.buildyoucnc.com men findes det andre

Mvh
Tomas

ps har også selv tænkt på at bygge en, men tiden er pt meget knap, da jeg arbejder om natten. og da jeg skal til at indrette et lækkert lille træ værksted i min garage og gerne vil have en sådan maskine kunne det være super med et godt samlesæt


Der er flere steder på nettet hvor de sælger cnc maskiner som samlesæt.
Hvor mange penge har du tænkt dig at ofre og hvad skal du bruge maskinen til?

I sidste ende er det altid prisen der afgør hvad man man får og ikke får...!


Hilsen Metalsnedker
hej du.

prisen har jeg ikke rigtig tænkt over endnu, og hvad jeg skal bruge den til, forskellige dele i træ til møbler med m.m

har du nogle gode links.

mvh.

har du fået lavet tegninger og dit projekt, og ved du hvor man kan købe de der alu profiler, som man bare kan spænde sammen med beslag.

mvh
Tomas. smile

Tomas

Jeg er på vej med tegninger, efter at have lavet lidt om på det hele (igen). Har lige modtaget 6 meter 200x10 aluminiumskinne, så materialerne er jeg ved at have styr på rolleyes

Ang. aluprofiler, så kan de købes her: http://www.worldofcnc.com/main.asp?category=Retrofit+Frame

Der findes flere forhandlere i Danmark, men jeg ved ikke om de sælger til private, for jeg har ikke ringet og spurgt ad.


Hilsen Metalsnedker
Hej.
Prøvede lige at følge linket, men du har glemt et "r".

www.buildyourcnc.com


//Allan

Nothing right in the left side of my brain, and nothing left in the right!
Fede ting i laver, sært der ikke er et marked for de stumper herhjemme i dk. Men det er superspændene, at kikke med her.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis