Tabt væddemål (Fodbold)

Hej, så tabte jeg uheldigvis et væddemål der handlede om hvem der vandt EM.

Nu er mit spørgsmål så om der findes en gør det selv løsning på at slippe ud af et sådan væddemål igen?

Da det bl.a indebar vask af bil inde og ude, opvask, oprydning og en slat penge ville det jo være lokkende at kunne snakke sig ud af det igen wink

Jeg håber virkelig der er nogen der har et råd hehe.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ÆH ! Fodbold, er det de der menesker der render rundt efter en rund kugle.
Og værre endnu, når de endelig har den inden for rækkevidde sparker de den væk igen, tsk tsk !
hah nemlig, ikke fordi jeg er den helt store fan, men nu hvor det var spanien tyskland måtte man jo hellere holde med naboerne, ikk? desværre skulle de jo lige tabe!

Men værre endnu! hvor er de da pivede sådan nogle fodboldspillere! bare den mindste berøring i ansigtet får den til at falde til jorden som om de virkelig var kommet til skade, hvis dommeren ikke reagerer rejser de sig blot op igen og spiller videre, Tsk tsk tsk. Er det virkeligt nødvendigt at være skuespiller for at spille fodbold?

Hvad med en gang kvit eller dobbelt?
Der er dog en vis risiko involveret i det spil ;-)

/Hideout

Den må jeg lige tænke over wink Så skal jeg jo være sikker på at vinde'

Nu skal du jo ikke opfører dig som en dårlig taber vel, så slå en handel af med naboen om at du gør halvdelen i år !
Jeg tog det som en "mand" fik vasket bil i dag, og fik betalt de 100 kr, men det var først efter jeg indså andet ikke var muligt ØV!!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis