Ny signatur

Leon rykkede gemytligt for svar vedr. "Åben Pejs", i forbindelse med lidt pjat om mine svar i forbindelse med, at jeg ændrer navn, når jeg svarer som amatør og ikke som administrator.

Desværre kom jeg til at slette hele indlægget, da jeg ville ændre mit eget indlæg mht. kommaer - det beklager jeg.

Mit svar (med manglende kommaer) til Leon følger hermed:

Hej Leon i Portugal.

Du fik da svar på en masse - og der var vel også ret mange indlæg..... Ikk´

Men svarer jeg ikke, har jeg vel dig som et hængeparti fortsat - Nej, der kan ikke bringes foto på siden. Det er ikke så svært at lave det, men problemet er, at når man åbner en "overskrift", må der ikke pludseligt være nogle filer der fylder en masse (billeder). Det ville være synd for dem, der bare lige skal se.

Så kunne der laves en billedgruppe man kunne henvise til, men også her kan det være svært, for dem der kigger denne gruppe igennem vil også gerne se, hvad det refererer til.

På et tidspunkt skal det nok komme, og det står da også højt oppe på ønskesedlen, men da siden jo er gratis, og den plads vi nu bruger koster ca. tusinde om måneden, som tages af husholdningsbudgettet, og billeder bruger megen plads må det vente lidt endnu.
Jeg har selv taget en billedserie af udskiftning af toilet, som jeg gerne ville lægge på siden som på en nem og meget detailleret måde viser hvordan man skifter et lokum, så jeg har også megen lyst til at få billeder på.

Håber det var et svar, og som du kan se, tager et "kedeligt" svar ofte flere måneder at skrive, og kun efter vi er blevet rykket, mens et rart svar klares på et par timer - sådan er vi wink

Mvh. Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Leon rykkede gemytligt for svar vedr. "Åben Pejs... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lars!

Tak for tilbudet, du høre fra mig, hvis det bliver aktuelt.
Vi har boet et par år i Spanien, og så, hvordan turisterne daskede rundt i skjorteærmer om vinteren, medens vi andre havde overtøj på. Når man bliver vant til varmen, begynder det vel at blive koldt omkring de 20 grader.
Så naturligvis starter i fyret op tidligere i Portugal end vi gør i Danmark.
Jeg ønsker dig en rigtig god, kold og indbringende vinter, med ordene; Lad det sne!
Leon.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis