Vask i bryggers

Hej alle.

Jeg er ved at renovere vore bryggers og leder nu efter en fritstående bryggersvask. Vasken skal gerne være af den klassiske type (dyb og med riller foran) og skal desuden kunne stå for sig selv, f.eks. ved montering i et stålstativ eller lignende.

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en vask incl. stativ?

Tak for hjælpen fra en ny bruger.

Mvh. Anders
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror faktisk at man kan få det hos ikea uden jeg er sikker

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Citat fra AndersKjoerup

Hej alle.

Jeg er ved at renovere vore bryggers og leder nu efter en fritstående bryggersvask. Vasken skal gerne være af den klassiske type (dyb og med riller foran) og skal desuden kunne stå for sig selv, f.eks. ved montering i et stålstativ eller lignende.

Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en vask incl. stativ?

Tak for hjælpen fra en ny bruger.

Mvh. Anders


Hej Anders

det kan godt være jeg spørger dumt, men skal den ikke stå op ad en væg? Eller skal den vitterligt stå frit i rummet, således at man kan gå bag om den?

mvh
Jørgen
Jørgen: Det er skam ikke et dumt spørgsmål. :-)
Den skal stå op af en væg, men kan ikke hænges op på væggen. Derfor har jeg som bekrevet brug for en vask incl. stativ.

Fiahgt: Tak for dit råd. Jeg har lige kigget hos IKEA og det lader til at du husker ret. Man kan købe en bryggersvask, der passer med deres underskabe (60 cm). Underskabet kan købes som stativ og wupti - jeg har fundet min løsning.

Tak for hjælpen.

Mvh. Anders
Hej...

Jeg mener så absolut ikke der findes et stativ til den omtalte vask. Du tænker på Emsen udslagsvask ikke??

Du kan dog istedet montere denne på 2 store vinkler på væggen istedet. Så er du også fri for at der står noget i vejen når konen skal gøre rent :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis