Køb af brugt trailer

Hej Alle
Jeg har fået tilbudt en brugt trailer til små penge,men sidder og tænker på hvordan det lige er med sådan en trailer.
Skal den omregistreres hos motor kontoret,eller skal sælger afmelde og jeg ny anmelde den, og få ny plade på. ???
Jeg har aldrig handlet køretøjer før. så hjælp mig.

For nærig, til at betale "proffer"
Så derfor "lav det selv"biggrin
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej

Det helt sikre svar får du ved at kontakte motorkontoret, det er vist fortsat hos politiet det foregår.

Vil du have et skud fra hoften, så er jeg ret sikker på du skal have traileren synet (med mindre det er sket for kort tid siden) Og herefter skal du omkring motorkontoret og have den omregistreret.

MVH Njord
Da jeg købte min trailer brugt fik jeg bare registreringen på traileren og skulle ikke gøre mere, og ham jeg har købt den af, han kørte i ham han købte den af navn, da der jo ikke er vægt afgift på den eller forsikring så betyder det jo ikke noget.
Citat fra bruser3

Da jeg købte min trailer brugt fik jeg bare registreringen på traileren og skulle ikke gøre mere, og ham jeg har købt den af, han kørte i ham han købte den af navn, da der jo ikke er vægt afgift på den eller forsikring så betyder det jo ikke noget.


Nej, det betyder ikke så meget... Indtil den dag, hvor der sker noget hvor trailerens nr plader bliver noteret, i forbindelse med en overtrædelse af færdelsesloven f.eks.. Så skal den registrede, ejer, til at stå skoleret..

Kunne ikke selv finde på at lade nr plade til traileren følge med..

Men det kan jo bare være at det er mig, der er lidt (for) sippet...rolleyes
Citat fra ALB69

Ikke ret meget i DK er gratis så hvis totalvægten er over 500Kg.skal der betales vægtafgift.
René


Nu regner jeg jo med det er en alm trailer der bliver spurgt om
Citat fra bruser3

Nu regner jeg jo med det er en alm trailer der bliver spurgt om


Hvordan ser en almindelig trailer ud?wink

Jeg/vi har en traíler på 900 kg, og for mig ser den almindelig ud....Men det er måske blot fordi jeg er ualmindeligbiggrin
Citat fra Hundslund

Hvordan ser en almindelig trailer ud?wink

Jeg/vi har en traíler på 900 kg, og for mig ser den almindelig ud....Men det er måske blot fordi jeg er ualmindeligbiggrin


biggrin biggrin ja ja jeg mener jo en trailer under 500 kg
Jeg købte brugt ved en forhandler, han omreg. og jeg fik papirer i mit navn med de samme nr. plader.
man afleverer jo heller ikke pladerne fordi der er ejer skifte på en bil/motorcykkel, det er barer et spørgsmål om at få den registreret i dit navn.

smile jeg ved godt hvordan en almendelig trailer ser ud for jeg bor i jylland.wink
Citat fra bruser3

Nu regner jeg jo med det er en alm trailer der bliver spurgt om
Forskellen kan kun ses på vægttavlen,så en trailer med tilladt totalvægt på +500Kg.ser helt almindelig ud.
René
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis