Køb af brugt trailer

Hej Alle
Jeg har fået tilbudt en brugt trailer til små penge,men sidder og tænker på hvordan det lige er med sådan en trailer.
Skal den omregistreres hos motor kontoret,eller skal sælger afmelde og jeg ny anmelde den, og få ny plade på. ???
Jeg har aldrig handlet køretøjer før. så hjælp mig.

For nærig, til at betale "proffer"
Så derfor "lav det selv"biggrin
Hej Alle Jeg har fået tilbudt en brugt trailer til... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu vækker jeg lige en død tråd atter en gang.
Står for at købe en trailer. Hvis man køber en brugt, der er mindre en 5 år gammel, skal den så til syn?
Sælger påstår den blot skal omregistreres når den er under 5 år gammel.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
TRaileren skal da mig bekendt ikke til syn for en omregistrering ? Det er kun biler der skal det, han må have slugt noget underligt. Men i situationen har han ret, om reg burde være rigeligt.
Jo trailere kan risikere at skulle, til syn ved omregestrering!
Vi har lige skrottet vores Brenderup buggi trailer fra 1999, fordi vores firma skiftede a/s, og traileren skulle omregstreres i det nye navn.
Nå men det var kun godt, så fik vi en sprit ny, brennerup buggi med allu sider

Men en opringning, til motorkontoret (Skat) kan besvare helt konkret om din trailer.
Jep, de er bare ikke til at komme igennem til

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Prøv i åbningstiden
Annonce
haha... ja det er jo så det... Ej, det har jeg nu prøvet

er du nu sikker på det de har det med at mødes i døråbningen
den ene halvdel kommer forsent og den anden halvdel går
fortidlig

så hvordan fa....... har du været istand til at finde åbningstiden

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

det skal lige siges at det på de færreste trailere kan betale sig at købe brugt, medmindre man får den billigt / gratis. En ny aksel til en boogietrailer koster ca 3500 kr...
gav 7000 inkl alt for to aksler til min boogietrailer i 2009 - hvis ikke det var fordi ladet er 3,4x1,8 meter, ville det ikke kunne svare sig..

/cs

Vores Brennerup på arbejdet målte også 3,4x1,8 meter, den røg nu i skrotten aligevel
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis