Beckmanns farve & tapet

Hejsa

Jeg står for at skulle male hele hytten indendørs og udendørs inden længe.
Det må selvfølgelig gerne være så billigt som muligt, men samtidig god kvalitet.
Jeg var forleden i Beckmanns farve og tapet i City Syd i Aalborg, de de skulle være meget billige.
Det viste det sig også at de er, men kender nogen butikken?
Deres mærker er Yunik og noget der hedder Color. De sagde derude at det er Flugger der producerer det.
Har i nogen erfaringer med butikken/produkterne?
Gider ikke at have noget billig jem&fix skrammel!
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige ordnet min nye 1. sal med deres produkter - der er intet at udsætte på hverken kvalitet eller service fra dem - vi har købt alt herunder spartelmasse, glasfilt/væv, grunder, binder, maling m.m.

Og de er billige...:-)
.. Har også altid benyttet deres maling, god kvalitet !!

Mvh

<p>Peter Madsen</p>
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Er godt tilfreds med deres indendørsprodukter, som jeg har brugt i to huse, men jeg har ingen erfaring med deres udendørsprodukter.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Color produkterne er ok, glansen svarer bare ikke helt til det der står, så gå lidt op i glans. Color forhandles også af dem uden H'et. Men må IKKE forvæksles med SuperColor, som bestem ikke er en super udgave af color.

Skal du have specielle designerfarver ala. sadolins verdensfarver som er super flot, så tag i Bauhaus, de kan blande dem i deres egen grundfarver (som produceres af sadolin).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej hej

colormannen vender tilbage til dette underfundige univers.smile
Nordjyderne har sgu også fortjent, at få mulighed for at købe kvalitetsmaling og tilbehør, til meget billige penge.
Der har aldrig været konkurrence på malings produkter i jylland og på fyn,
begrebet konkurrence eksisterer kun på sjælland.
Jyderne og fynboerne har altid været vant til, at skulle de have noget maling der virkede, så skulle det være en mærkevare.
Så jeg kan da godt forstå den skepsis der opstår, når der kommer nye produktnavne på et marked, der er kun består af af kædestyrede mærkevare forretninger, som, flugger, sadolin, dyrup, silvan, bauhause, hvor de 2 sidst nævnte er en flok tyvek..... ren prismæssigt, og ved de 3 andre bliver der typisk lagt 20-25% oven i deres købspriser, til kædedrift, da kæden også skal aflevere overskud til deres investorer, de er jo ikke idealister.

De få color produkter, der er tilbage color 5 (84336) color 10 (84349) følger fuldstændig de samme værdier, som de andre mærkevarer, det er jo rene acryl produkter, og bliver kun solgt igennem farvehandlere, da det er en tonekvalitet.
Desuden kan vi tone, næsten 20.000 farver i vores tonesystem, farver er ikke mere specielle, end det kalder dem.
Prøv www.day-system.com og læs lidt mere om produkterne, der står faktisk mange interressante ting imellem linierne.
Mine indlæg bliver altid så langewink

Colormann
(indehaver af Beckmann Farve & tapet i city syd)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Skal det læses som om at beckmann også kan blande sadolin verdensfarver.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Peter

Det koster max max max 75-100 kr. at producere 10 ltr. rigtig god glans 5 mat vægmaling, inkl. emballage.
Men for at retfærdiggøre den dyre udsalgspris, er producenten/kæden, jo nødt til at gøre produktet til noget specielt, og det gør de jo netop ved at kalde deres farver for noget specielt.
Alle farver kommer fra et system der hedder NCS (natural color system),
men da de af logiske årsager bruger numre på deres farver, og ikke begreber,
bruger nogle et trendforsknings firma, andre sætter sig ned i en rundbordssnak og finder ud af, hvad deres farver skal hedde, netop for at gøre farven og derved produktet til noget unikt.
Nu kan jeg se, at lige netop Verdens Farver fra sadolin(nordsjø) ikke eksisterer mere som navne, men kun som numre, i vores system, men de kommer jo også med nye farvebegreber hvert år.
Men pointen er jo bare, at det er etiketten og farven der gør et produkt unikt og ikke indholdet, og det er netop etiketten og farvenavnet, du som forbruger betaler for.smile

Colormann
Så bestemte jeg mig endelig for at købe mit filt, maling osv. og valgte at handle hos Beckmanns.
Det må siges at være en meget positiv oplevelse. samtlige produkter jeg har brugt derfra indtil videre var af en super kvalitet. Jeg synes faktisk det er bedre end de sadolin produkter jeg plejer at bruge. Det havde jeg dog ikke troet, men man kan jo blive overrasket:-)
Det bedste af det hele var dog prisen! Jeg har løseligt regnet mig frem til at jeg har sparet over 50%, eller næsten 1800,- ift. at købe det i Sadolin.......
Alt i alt må jeg betegne mig selv som en glad mand:-)
Har også købt lidt træbeskyttelse og murmaling som jeg skal igang med her i weekenden, håber det er lige så godt.

AmalC
colormann. Inden Bauhaus overgik til sadolin havde vi sådan en farve måler maskine på en verdensfarve, denne viste en skæv ncs værdi, så de kunne ikke blande den 100 %.

Kan det ikke passe. Hopper værdierne i NCS på en % måde så man ikke kan ramme 100 % uden man har et system der er kodet af Sadolin (som bauhaus har nu).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Har hørt at Beckmanns produkter er af god kvali og "Yunik" er det samme som Flügger, men koster bare det halve og sælges undet det andet navn - Så bare klø på. Husk at Beckman er med i indkøbsforeninger, så du kan få ca. 10 % rabat.


kh. hilsen Mr. GDS 0
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også