peugeot bremser skævt Andreas B 22 2660 25-06-2008 19:55 Hej jeg har lige været til syn og de siger at min Peugeot 405 bremser skævt på baghjulene, er der nogen der ved hvad jeg skal gøre (skal jeg skifte bremser eller va??) på forhånd takAndreas 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Ole ben 219 8620 25-06-2008 21:08 Citat fra Andreas BHej jeg har lige været til syn og de siger at min Peugeot 405 bremser skævt på baghjulene, er der nogen der ved hvad jeg skal gøre (skal jeg skifte bremser eller va??) på forhånd takAndreas Hej Andreas, Når du ikke ved hvad du skal gøre mht. bagbremserne, synes jeg du skal overlade det til en mekaniker at gennemgå dem - evt. kan det blot være et mindre justeringsproblem, men en fagmand kan bedre afgøre hvad der skal til og om der evt. skal skiftes noget. Selv ville jeg starte med at tage baghjulene af og sammenligne bremsekiver/tromler, bremseklodser/bakker - hvis de er meget forskellige i udseende kan fejlen skyldes en defekt (hængende) bremsecaliber - og så er vi straks ovre i det mere alvorlige mht. renovering/ombytning og ikke mindst udluftning! Hvis bilen ellers ikke havde andre fejl - er det under alle omstændigheder billigt sluppet - sidst måtte jeg selv til at skifte en tandstang - og det er rigtig dirty work Mvh Ole ben Mvh