Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
122 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at anskaffe dig en stor hund ;-)

 

Kan du se dit snit til at sprøjte lidt hjortetaksolie på dem, så fortrækker de nok.

Der var i øvrigt et indlæg her for tid tilbage om en der havde rigget en konstruktion op med en vandslange, en elektrisk kontrolleret hane og en fotocelle. Kattene fik et sprøjt vand når de passerede fotocellen.
Du kunne også gå ud og "pisse dit teritorie af" det bryder katte sig ikke om, hvorimod en hund omgående vil fortælle at den er større end dig.

V.h. Håndværkeren
Er du sikker på at det er katte? De plejer at grave lorten ned!
Der kommer jo også andre kreaturer, pindgrise, ræve, mår m.fl.

Vi har selv 3 katte og naboerne tilsvarende, men ser stort set aldrig en kattelort, men derimod en del andre lidt mindre helt sorte, som jeg ikke er klar over hvor stammer fra.
Jeg ser desværre af og til en kattelort, hvis vi har glemt at smide en kat ud om aftenen :-(

Med venlig hilsen
ktm

 

Til KTM Hvad er forskel . På lort fra en kat og det du nævner. kreaturer, pindgrise, ræve, mår m.fl. Hmm ER du den eneste der har set en Katte LOrt
Annonce
hvad med en krokkodile den gør ikke før den bider.!!!
Hmm Tænker på 230 v jævnstrøm. På det dejlig fugtig muldjord . Når de dejlige KATTE står i kø
for at skide Det lukter kun en gang
Sådan en brugte min Far til at fange katte med, når de så sad der fik de en ordentlig omgang med have slangen. Han slap dem så ud og de viste sig aldrig i haven igen.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 112 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også