garderobe skab

hey har tænkt på ny garderobe skab... har så tænkt mig selv at bygge rammen osv præcis som jeg vil have den ... ´spørgsmålet er så hvad for en type hængsler til lågerne jeg skal bruge?
har også tænkt på at købe nogle skydedøre men kan man få dem i 50 cm bredde? for skabet kommer til at mple 100 cm i bredden. hvis ja hvor kan man købe sådan nogle?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der virkelig ikke nogen med goderne omkring skydelåger til en garderobe?

Bilka har nogen og de har ofte 30% rabat. Men gantrup byggemarked,  billigskabe osv på nettet er også muligheder. Men kender ikke rigtig kvaliteten....

MVH Njord
Jysk, Silvan, Bilka er samme producent (Designa Køkken), og kvaliteten er fuldt ud på højde med øvrige (få) producenter af skydedøre.
De laver alle skydedøre på mål, og med en nichebredde på 100 cm, vil hver dør skulle være ca. 53 ​cm, da man altid laver skydedørens rammebredde som overlap.
Gå efter et tilbud hos en af de 3. Det er mere end tvivlsom om du kan indkøbe alle materialer til selv at lave dem, til den pris de fås fra en fabrik
Jeg tænker at Hashim, enten har fået svar, eller har droppet projektet, nu spørgsmålet er fra 2008 ;)
Ja, faktisk byggede jeg dem selv og fungerede fint. Huset er forlænget solgt og nu er jeg igen involveret i et garderobe projekt. Dennegang er der fuld loftshøjde og det bliver en indkøbt løsning, så på den måde er dit svar samtidigt et godt input til mit nye projekt, så klart tak herfra. Go info om hvor man køber damme vare med forskellige navne, og sikkert til forskellige priser.... 

MVH Njord
Ser nu at mit svar her ikke giver mening, ikke umiddelbart.  Men jeg har gang i en tråd omkring skydedøre i anden tråd nu, og en for flere år tilbage.... så derfor det underlige svar....

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis