Billeder

Hej

Nu kan jeg se at der ikke er kommet noget op og stå endnu vedr. billeder på denne hjemmeside.
Nu så jeg jo SlettetBruger-202005s indlæg for ikke særlig lang tid siden vedr hans ombygning og vil derfor heller ikke stå i vejen for at blamere mig lidtsmile

Har lige været i gang i 1½ år med vores eget gamle hus og jeg har ligget vandret efter arbejde hver dag og har derfor også lavet det hele selv - Og er ikke helt færdig endnusad Men hvis der er nogle der har lyst til at se billeder af husrenovering, kan i se det på følgende link.

Nu kommer der et link - Og det er IKKE et reklamelink, før i begynder at sable mig nedsmile

www.123hjemmeside.dk/familien-i-slangerup
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hejsa, jeg synes det ser rigtig fint ud - men jeg ser mest på slutresultatet - er ikke lige håndværker. Tillykke med de fine rum.

mvh
karin7
Jeg studsede også noget over din elgulvvarme i køkkenet, men det gør du jo også selv. Vi kan vel næppe komme gennem et sådant projekt, uden der er ting vi bagefter ærgrer os over.

Jeg græmmes således dagligt over, at jeg føjede fruen i hendes stærke ønske om trægulv i køkkenet. Det er noget gedigent l.../møg! :-(

Jeg hæftede mig også ved din konstatering af at loft til kip, tager lidt tid og er dødbesværligt, men flot og giver en god rummelighedsfornemmelse.
Jeg "snød" i det ene badeværelse på 1. sal, hvilket også ærgrer mig i dag, men jeg orkede det altså ikke på det tidspunkt.

Herligt at se sådanne billeder.
Jeg genoplever mit eget projekt med alle de overvejelser og tanker, man har gjort sig igennem processen. Man kan efterfølgende godt blive lidt forpustet når man ser, hvor meget arbejde man har lagt i projektet. :-)

Uden at kritisere noget, så burde du og især helt klart også mig selv, sørge for mere tekst til hver enkelt billede, men jeg får det slet ikke gjort i tilstrækkeligt omfang, og efter nogle år ærgrer man sig over dette også.

Jeg håber også en dag at få taget mig sammen til at lave en hjemmeside, der fokuserer på huset og dets opbygning, ikke mindst af hensyn til den dag, man vil sælge. Det må jo være en guldgrube for den kommende køber, at kunne se, hvorledes det hele er opbygget. Selvfølgelig kan man som sælger, hvis man havde sådanne ønsker, ikke rigtig skjule noget.
Har man derimod lagt sig i selen med et godt projekt, må det også være et enermt godt salgsargument, at have en fyldig billeddokumentation.

Flot!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er sq go' stil - flot arbejde

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis