Centralstøvsuger

Måske et par dumme spørgsmål, men alligevel.

I hvilken højde har i monteret dåserne til støvsugeren?

I monteringsanvisningen beskriver de at der skal benyttes 2 Ø til dåserne kan man ikke bare lave 1 og mure det til bagefter (det lille hul)?

confused
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan montere sugekontakterne præcis hvor du selv syntes, jeg plejer at montere dem i en højde på mellem 40-50 cm fra gulv

Hvis det er en frithiof centralstøvsuger du har investeret i, så skal du bore med et 83 mm kopbor, samt et 60 mm bor, så er dåsen lige til at montere

Venlig hilsen

Klaus
Citat fra www.spotvvs.dk

Du kan montere sugekontakterne præcis hvor du selv syntes, jeg plejer at montere dem i en højde på mellem 40-50 cm fra gulv

Hvis det er en frithiof centralstøvsuger du har investeret i, så skal du bore med et 83 mm kopbor, samt et 60 mm bor, så er dåsen lige til at montere

Venlig hilsen

Klaus


Hvilket type bor bruger du så til mursten?
Citat fra jgk

Hvilket type bor bruger du så til mursten?


Det kunne f.eks være:

vvs nr. 861425785 og 861425782 og 861425890

Der findes sikkert billigere alternativer f.eks i HN, men ovennævnte virker i hvert fald i mursten, også hårdtbrændte smile

Jeg plejer at sætte dem fast med noget lim, jeg kan ikke lige huske hvad den hedder, men f.eks den man briger til at lime toiletter fast med, det kunne også være en silicone.

hvis du skal bruge ovennævnte varenummer på "limen", så sig lige til, så finder jeg den lige

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har prøvet at lede after dem på nettet generelt, men skal kun bruge dem til 3 huller så det bliver jo en dyr fornøjelse.

Takker for svarene
Annonce
Ja, godt værktøj koster desværre lidt sad

Men selv om du kun skal lave 3 sugekontakter, så er de alle pengene værd, måske du efterfølgende kan sælge værktøjet videre her på LDS rolleyes

Venlig hilsen

Klaus
Ikke mursten med det sæt fra biltema. Dem fra starret har to "skær" og drøner lige igennem mursten. Afængig af størrelsen synes jeg ikke de er voldsomt dyre, hvis du kigger hos Carl Ras. Det er kun når du skal have diamant kopbor etc, at man får åndedrætsbesværsmile
Jeg har lavet systemet fra Frithiof. Jeg har mursten og det passer med at jeg bare fjernede fugen og huggede stenen ud i den størrelse jeg skulle bruge. Tager ikke mange sek. med en borehammer.

 

Overvejet at leje hulsaven?? Mener Silvan har en i den rette størrelse

 

Christian

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis