mangler du en tømrer/handymand

Hej....

Vi er et lille firma der er ved at prøve at opbygge en kundekreds, der kunne blive glade for den håndværker de måtte bruge.

vi er billige (synes vi selv) ca 300.- excl moms
men vi laver meget gerne tilbud på alle opgaver, da det er bedst for kunden, så der ikke kommer ekstra regninger, som jo som regel er uventet.......

skal de selv, eller kender de en der skal bruge en håndværker, synes vi at de skulle prøve at kontakte os pr. mail [email protected]

Hilsen HG-Byg
Hej.... Vi er et lille firma der er ved at prøve... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Måske jeg skal bede AllanE om en tråd til mærkværdigt sprogbrug i det nye forum????
Sikke sprog i fører her og det er ALLE tilladt, at læse regelsættet for forum, inden man skriver her.
Så der er ingen undskyldning for at lægge reklame her og heller ikke for det sprog her føres.

Sniffer  
Citat fra hans2.hansen

må jeg spøre.!

hvad er vrøvl er for noget.


Det du kommer med !!!!
Håndværker: Hehe, godt svar

 

Christian

Hvad er det lige du tænker på Sniffer, når du nævner sproget.
Hvad kan der være forkert i at skrive Nasse R... når det nu er tilfældet.
Du ville da ikke affinde dig med at have HG-Byg på Kost og Logi uden at de også betalte for det eller HUR !
Annonce
"Sure halvgamle røvhuller"...er det måske pænt sprogbrug????
Tag da lige og stram lidt op, så dette forum ikke forsumper helt.
I moderne sprog hedder en nasser*v altså en "gratistnumse"

Sniffer  
Hvis jeg nu ikke kendte til lds.dk og tilfældigvis kom forbi og læste sådan en tråd som denne, så ville jeg godt nok ikke tænke særligt højt om niveauet.
Alle hakker jo på kryds og tværs af hinanden, hvad er det for noget smile

Kan man ikke slette tråden? Så er den skid da slået.

Toby
hr symand du kan vel ikke træde en nål der har fået sand i øjet.!
det er nok fordi at knappenålen har vundet løbet.!

rhyme det har du ret i.!
Jeg kan give jer ret i at tråden er meget hård MEN jeg vil fastholde at den super nødvendigt for et forum som dette skal overleve...

Når det kommer til morale og etik så er nogle mennesker totalt røvligeglade og ser kun dollartegn.... - som dette famøse firma...

Hvis vi stoppede dette og lod firmaer, håndværkere og entreprenøre boltre sig som de lyster så vil hele essensen bag et forum som dette gå tabt...

Det handler jo om at private skal dele deres erfaringer omkring byggeri og tips til hvordan tingene skal gøres...

Det skal ikke ses som en facitliste men nærmere som et vidensdelingsforum...

Hvis man skal holde sig til håndværkernes løsninger får man en brugbar løsning (tilsyneladende ikke altid lovlig eller for den sags skyld kompentent - ja der er sindsygt meget byggesjusk og jeg ved af erfaring at uanset hvor godt man tegner og konstruere noget på papir så bruger håndværkerne ofte den løsning de er vant til - også selvom den er forældet og strider imod byggeriets erfaringsdatabase)

Private derimod er ikke underlagt samme reglement mht. udførsel så vi montere hjemmelavede solfanger anlæg, bygger selv vinduer og ikke mindst handler i udlandet mv.

Just my point of view
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis