mangler du en tømrer/handymand

Hej....

Vi er et lille firma der er ved at prøve at opbygge en kundekreds, der kunne blive glade for den håndværker de måtte bruge.

vi er billige (synes vi selv) ca 300.- excl moms
men vi laver meget gerne tilbud på alle opgaver, da det er bedst for kunden, så der ikke kommer ekstra regninger, som jo som regel er uventet.......

skal de selv, eller kender de en der skal bruge en håndværker, synes vi at de skulle prøve at kontakte os pr. mail [email protected]

Hilsen HG-Byg
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
TILLYKKE...biggrin

Jeg tror lige I har mistet respekt og mulige kunder herinde men det flotte lille nærrigrøvs markedsføringsstunt... Køb en banner eller skrub et andet sted hen...






Ps. var det ikke jeres firmavogn der holdt ude foran PAN i århus her til middag?
Citat fra HG-Byg

kan godt være vi måske ikke har skrevet så meget, men vi er lige oprettet nu idag, og har derfor ikke skrevet så meget da vi lige ville kikke rundt og se hvad det her egentlig er for noget..........


Så det mest fornuftige i kunne finde på at skrive i et selvbygger forum er at i tilbyder billig arbejdskraft til folk som helst vil lave arbejdet selv...

Hvad er jeres næste geniale plan..? Sælge americaner biler i venedi? reparer iglooer i afrika?

Helt seriøst - køb en banner hvis I vil noget ellers så luk røven med enhver form for reklame...
man kunne i det mindste tale pænt til folk hvis man regner med at få respekt her hos os..............
Citat fra HG-Byg

man kunne i det mindste tale pænt til folk hvis man regner med at få respekt her hos os..............


respekten forsvandt med det første indlæg I lavede... Så det er gensidigt mht. respekt...
Annonce
Er helt enig med Znapster i, at Hg-byg er et firma jeg aldrig vil bruge, eller anbefale. Det fik de hurtigt ødelagt.
Nogen siger jo godt nok at dårlig omtale er bedre end ingen omtale, men uanset hvad, så er gratis reklame ikke velkomment her på siden.

Hilsen Sømanden.
i er simpelthen nogle af de mest sure halvgamle negative røvhuller at høre på.
Hvis han er ny her lige har startet sit firma så svar dog manden på en pæn måde at man helst ikke ser reklame her, istedet for at nærmest svine folk til.
det er trist jeg ikke ved hvor i arbejder for det er da 100% jeg aldrig ville bruge jeres kompetence til noget.....
de sure røvhuller.!

de kunne vel ikke kende forskel på søm med kærv
eller skrue med riflet hoved.!

de skulle også være velkom til de nye bruger.!

men det giver dig hold i sluppermand.biggrin
Hans2Hansen

Nu vrøvler du igen

Med venlig hilsen
ktm

 

Hans2.Hansen

Nu vrøvler du igen igen, hold op med at skrive indlæg om noget du ikke har tjek på. Og læs så reglerne for at være her på LDS.
Reklamer på LDS kan købes som banner reklame, gratister og nasse r... skal holdes nede og smides ud hurtigere end de kom ind.

Håndværkeren
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis