Fræser fra Bauhaus

Da vi købte hus for 6 år siden besluttede jeg mig for at erhverve en havefræser, Bauhaus havde en Hurricane havefræser på tilbud og jeg slog til !!sad sad sad
Vel hjemkommet med dyret fik jeg den samlet og fræst urtehaven,
så blev den sat ned i kælderen.
Næste år skulle vi lave en ny græsplæne, frem med fræseren, men da jeg hældte benzin på pissede det ud af tanken.
Jeg henvendte mig i Bauhaus og klagede, de oplyste at producenten ved en fejl havde limet de to tankhalvdele med noget lim som ikke tålte benzin???
De ville så sende en ny(som dog aldrig kom), men jeg skulle jo igang med haven så jeg monterede en "nødtank", Nå så fræsede jeg lidt, men så knak støttebenet af ???
Frem med svejseværket, fræse videre pludselig sagde motoren meget mærkeligt og efterfølgende næsten umulig at starte.
Jeg blev dog færdig med projektet og har siden pillet motoren af og monteret en gammel 2-takt motor jeg havde liggende, ved hjælp af drejebænk, svejseværk og hvad ved jeg, nu kører den bare.
ADVARSEL: Køb aldrig noget af mærket Hurricane, det bliver lavet i Kina og det er ikke en bønne værd.
P.S. de sælger stadig ovennævnte model ???confused
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad bliver den næste.!

ja at den taber "klørene"

og den næste at den taber styret.!

og den siste er vel at den står og graver ned til kineserne
Hov, hov håndværker!!
Jeg synes da hans2.hansen er inde på noget af det rigtige, smid den efter kineserne, det er dem der har lavet lortet!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis