Handlet hos www.prishammeren.dk?

Vi har kig på et 18 volts værktøjssæt fra Makita, og hos www.prishammeren.dk har de et rigtigt godt tilbud på dette (i forhold til både byggemarkeder og carl-ras). Er der nogen der har erfaringer med at handle der? Min største skepsis ligger i, hvis nu værktøjet går i stykker... så skal det sendes retur og der er måske lang ventetid. Dette forekommer jo ikke hos byggemarkedet. Men på den anden side er der også mange penge at spare ved at købe hos www.prishammeren.dk

Hilsen Henriette

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købte et DeWalt sæt der for godt 2 år siden, hvor stiksaven gik i stykker efter ca. 1 måned (hårdt) brug - den blev byttet uden beregning i løbet af max. en uge.
Men den ville ikke kunne repareres, så hvordan det kommer til at gå med reservedele/reparation vides ikke - det er jo parallel import han gør sig i
En uge kan jeg nok ikke vente smile Vi skal i gang med at totalrenovere et hus, så vi får svært ved at undvære det så længe, hvis uheldet er ude. Prisen for et sæt hos prishammeren er 4799 og hos Bygma koster det samme sæt 6248. Det er jo en bette forskel rolleyes Så derfor overvejer jeg at købe det på nettet. Men ulempen er selvfølgelig, at hvis der skal reklameres over det, så kan det tage tid. Nå, jeg må overveje om den højere pris opvejer muligheden for at få ombyttet værktøjet øjeblikkeligt smile

Hilsen Henriette

 

Du kan jo altid prøve at prutte om prisen, hos bygma.
Da du jo skal bruge en del, matrialer til din ombygning så kan det være at de kan/vil give et godt tilbud.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

købte milwaukee sæt hos dem og skruemaskinen gik i stykker fik en ny 3 dage senere.
jeg har ikke en finger at sætte på dem og handler der gerne igen
Jeg kørte lige forbi Sanistål. De ville sælge mig et sæt for 5.495, så jeg slog til smile Kiggede også på Dewalt, men jeg synes ikke det virkede så lækkert som Makita. Men det er helt sikkert et spørgsmål om temperament. Og så er Makita lettere i hænderne.

Hilsen Henriette

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis