Hvordan sletter man sin profil??

Som overskriften siger.. hvordan sletter man sin profil på dette forum???

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Som overskriften siger.. hvordan sletter man sin... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
GROM.
Jeg mener nu ikke jeg har tilsvinet dig, men talt stærkt nedsættende om din båd, du kan tro mig eller ej, det er ikke min mening om din båd, men et forsøg på at vise hvor galt det kan gå, hvis man begynder at nedgøre andres ting, hvilket er meget almindeligt på andre fora. Jeg må så sige som dig, havde jeg kendt reaktionen havde jeg nok ikke gjort det på den måde. Det er altid nemmere at se i bakspejlet. Men vi har nok begge lidt at lære med hensyn til ikke at udtale negative synspunkter.
Med hensyn til den omtalte aptering, har jeg så vidt jeg husker ikke kaldt den bevaringsværdig, men den passer efter min mening til bådens alder.
Og hvad skal man med et forum, hvis kun en mening dur.
Jeg ser det sådan her. Jeg fremfører mine synspunkter, andre deres, og jeg mener nok jeg gjorde opmærksom på at mine svar skulle forstås, som være gældende hvis man ønskede at bevare båden så original som muligt, og man kunne også bare kalde det en billig båd og gøre, som man ville.
Ejeren kan jo vælge om han vil lytte og til hvem.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Vi kan godt blive enige om at meget ikke læses med de samme briller som det bliver skrevet.
Jeg vil 100% sikkert bruge uheldige ordvalg igen... Uheldige i nogens øjne og ikke i andres.
Næste gang jeg gør det vil jeg ønske at jeg får en privat besked. Der var ikke gået nogen skår af mig for at omformulerer mit indlæg.
Men kunne da godt lide at vide hvordan man skal forklarer at noget er misvedligholdt (ikke ødelagt og smadret) forstået på den måde at noget bare har fået en gang lak oven på en anden slags lak og andet får lov til at stå slidt og brugt. Ja nu sidder jeg igen og "taler ned" om båden.. jamen skal min mening censureres væk eller hvad. Der er en mand der vil lave sin båd totalt om inden i, men "tør" ikke pga presset fra andre i havnen. Nok en lidt overdrevet sætning og formulering men ved ikke hvordan jeg ellers skal forklarer det..
I omtalte båd havde jeg nok udvalgt det pæneste træ og bevaret det og malet resten knækket hvid og så fundet noget hyndstof i en mørk farve. Ann havde helt sikkert købt en del kurve at sat rundt omkring.
Og ja, måske havde jeg så kikket på resultatet og fjernet alt maling igen.. Ved det ikke, men så fik jeg forhåbenlig også den tobaksfarvede lak af sammen med malingen.
Eller også have jeg taget min ecentersliber og så begyndt at slibe den lak af, med det i baghovdet, at jeg bare kan male det hvidt hvis det bliver grimt.
Men en ting er sikkert, det er ikke og vil aldrig være min hensigt at tale ned om nogen som helst båd og du var også overrasket over jeg, efter din opfattelse, gjorde det... Hvis du havde lyttet til din første indskydelse at dette ikke var rigtigt, så havde du skrevet til mig på en helt anden måde.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jemen jeg er da ikke fortaler for censur, Din mening har vel samme værdi, som andres. Det er den negative omtale, som faldt mig for brystet. Som skrevet i en anden tråd og bekræftet af et andet medlem, så er der fora med et sprogbrug og nedgøring af ting og personer, som trodser enhver beskrivelse.
Det ville jeg så gerne undgå her, ikke at din udtalelse var så grov, men man kan let få startet en glidebane, og det ville synd for os alle.
Jeg er da helt sikker på at du og Ann, ville kunne få det hyggeligt i hvad som helst, det er vel mere en livsindstilling end en omgivelsesting.
Du har ret i at jeg var forbavset over din udmelding, for hvis det var mig, som som fik den, ville jeg nok reagere på samme måde, som du gjorde med min .
Hvad den omtalte aptering angår, synes jeg ikke den kan trækkes længere.

ErikChristensen 
selv om din båd bliver senket af topedore.!
af andre.?

så er det fagtisk en flot sailbåd
med lys aptering med blå farve på kanterne

men det giver jeg dig hold i.
Nu da vi er kommet i smult vande, MÅ jeg lige få stillet min nysgerrighed - det er nok mest et spørgsmål til JørgenE:

Hvordan i alverden er systemet dog kommet frem til, at en (iøvrigt interessant) tråd om hjælpestrøer handler om nogenlunde det samme som denne tråd? smile

Det må da være kunstig intelligens i ordet kunstigs anden betydning: "underlig".wink

Hilsen
Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Det kunne da være int. at vide hvad det handler om.
Smult vande ? måske. Jeg tænker stadig lidt over om et kort indlæg fra JørgenE til undertegnede, var ment som en slags trussel.

ErikChristensen 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også