hjælp til hardvare

Hej
Jeg har købt en Packet Bell computer og vil gerne til at kunne overføre film fra mit video camera.Har indsat et 1394 hardvare computeren og den er ok indsat,men når jeg vil overføre fra camera til pc kan jeg styre denne fra pc men der kommer ingen film på pc.
Nogen der måske ved noget?
Hilsen
Bennyrolleyes
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan det være fordi du mangler et codec? Hvilket kamera er det, og hvilken fil-type får du over?

Mvh

Mark Herskind

hej
Tak for svaret,men jeg kan styre cameraet via pc, såsom starte/stoppe osv.men der kommer ingen billeder med
Hilsen
Benny
Hvilken software bruger du?
Jeg har også en gang haft det problem, da jeg legede med firewire "indgangen" (som ikke var supporteret) på DVD-rec(ingen billeder - men kunne starte og stoppe). Når jeg bruger dit opsæt bruger jeg Pinnacle sw., og det virker. - Men hvis du iøvrigt ikke gider svare på uddybende sp. kan du hjælpe dig selv. Alt er jo bare et spørgsmål om "at gøre det rigtigt"

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Hejsa Er lige kommet hjem fra arbejde og skal lige ha lidt tid til andet,men ang software bruger jeg Pinnacle.Har .d.d fået at vide at denne firewire jeg har brugt fra den gamle pc ikke kan bruges på min nye der bruger Vista
Så nu skal jeg ha købt en ny og må så ferfra se hvad der duèr
Skal nok give besked hvad resultatet bliver
Hilsen
Benny
OK - da jeg skiftede til Vista, var det samtidig til en pc, som havde indgangen. (Det med at svare hang sammen med din håndtering af sp. fra Herskin, ang. hw. sammensætning). Er det den version af Pinnacle, som understøtter Vista?

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis