Hvide granitskærver til indkørsel

Jeg overvejer at pille den gamle og slidte indkørsel med belægningssten op, og ligge granitskærver istedet. Da jeg ikke bryder mig så meget om de mørke skærver, overvejer jeg hvide istedet, men jeg har hørt at disse ikke er velegnede til indkørseler - er der nogen der har erfaring med dette?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
til indkørsel skal du have den rigtige størrelse - jeg mener de hedder 11-16 mm. ellers sætter de sig i dækkene. Ellers er der ikke noget galt i det.
Dårlig ide fordi.
Olie fra biler samt mos og grønalger blandet med græs og ukrut
Så er den ikke pæn og hvid i lang tid.
så sort er sagen.

Hitman
Alt er let.( hvis man ka )
ta og brug lysegrå det har jeg haft i 4 år og det ser fint ud i nu

venlig hilsen BJE
Hvis du skal købe granitskærver eller andet sand/stenmateriale, så skal du holde dig langt væk fra Big-bag levering, det koster typisk 2-4 gange så meget som løs levering. Hilsen Aksel
Annonce
Det er faktisk ikke helt rigtigt at bigbag levering er meget dyrere. Du kan kontakte dem fra http://www.materialediscount.dk og få en super pris. Det gjorde jeg i hvert fald, og det var super.

Derudover kan du spare lidt penge hvis du har mulighed for at afhente varerne selv.

Og til sidst er det meget let hvis man lige får løftet bigbagen op, skærer hul i bunden af den og så eller ligeså fint får strødt granitten ud hvor den skal lægges

Mvh.
Vikki
Jeg gider godt at betale ekstra for en bigbag i stedet for at samle stene op fra græsplænenlæsepladsen bagefter. Dyrere er det nu heller ikke.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis