Puch maxi kan ikke stå i tomgang ? Hjælp Tak

Hej Alle på LDS

Igår aftes købte jeg en puch maxi k, som ikke kunne stå i tomgang. :sad:
Lidt facts om hvordan den kørte igår og så idag efter jeg skiftede dyse fra 64 til 70

Igår:
Dårlig til at starte
Dårligt optræk
ingen tomgang
God topfart

Idag: (Ny dyse 70)
God til at starte
lidt bedre optræk
Rigtig dårlig topfart
Ingen tomgang

Håber i forstå hvad jeg mener ? og hvordan jeg kan få tomgang i puch maxien
Er det noget med karburatoren ?
Nogle der kan sige hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal bruge ? På forhånd Tak

Morten
Hej Alle på LDS Igår aftes købte jeg en puch maxi... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra jancar

på ældre maxier kan knappen vist sidde på styret så vidt jeg husker. En knap der skal holdes ind for at den slukker


Sådan en knap. Er det en man kan købe nogle steder? rolleyes
Starter først med det med tomgang..
Vis du har nogen brader eller en mursten eller noget så prøv at se om dukan få baghjulet til at være løftet med den/dem, så tænder du puch´en har en skruetrækker klar..
Når den så køre så tager du skruetrækkeren og skruer på skruen til højre på kaburatoren (Inde under stellet)
Så skal du så finde den rigtige vej, først prøver du at dreje den lidt til venstre, så skulle den gerne blive lavere i tomgang, vis den så bliver for lav skruer du bare den anden vej.. Nu fjerner du tingene du har sat under puch´en og sætter den op på den og tager en tur,,
Vis den så stadig ikke er tilpas gør du det igen smile

Slukknap:
Vis du har overført ledningerne ordenligt da du købte ny lygte så SKAL en af dem også være slukkappen
Citat fra dk-hans-dk-frederik

Slukknap:
Vis du har overført ledningerne ordenligt da du købte ny lygte så SKAL en af dem også være slukkappen


Men der er ikke nogen knap ovenpå den? der er sådan en lille "pind" man kan presse på under lygten. kan det være den?
Har jeg prøvet og presse beegge to ind, men der er ingen af dem som der gider slukke maxien ?
Du skal kigge på dine ledninger, der kommer 3 ud og den sorte er til stop.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Vi gjorde det at vi satte en afbryder kontakt på ledningsnettet, vi gemte den lidt bag kædeskærmen. Så når den er slået fra kan den jo ikke starte, og kun du ved hvor knappen sidder, for jeg tvivler på at der er nogen der vil lede efter en knap der er gemt.

Ang tomgang: Har du fået den til at gå ordentligt både på toppen og i tomgang? ellers hvad siger den når du giver gas? dør den?


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis