Kompaktlaminat til køkken?

Jeg har udset mig at bordpladen i det nye køkken fra IKEA skal være en kompakt laminat. Første tanke var en helt sort bordplade, da alle elementer bliver højglans hvid. Men jeg læser flere steder at i især den sorte ses ridser nemt - derfor var det måske mere oplagt at gå efter en hvid bordplade, evt med en sortkant som jeg kan se nogle tilbyder.

men så til mit egentlige spørgsmål - er der nogle der har erfaring for hvor det er billigst at handle denne type bordplade henne? Jeg har Googlet lidt på det, men syntes ikke umiddelbart jeg får så mange forhandlere op (næsten kun producenter) og så lige bordpladen.dk
En hurtig beregning på bordpladen.dk giver dog en temmelig høj pris syntes jeg.

Nogle ideer?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har lige fået en næsten sort bordplade med grå stafferinger, den er 40 mm tyk med alu for-/bagkant, samt underlimet vask i sort silgranit, køkkenet er hvidt med hårdehvidevarer i alutek, det sparker f..... r..biggrin

Prisen på pladen kender jeg ikke da det er med i en samlet montering af hele huset.

go for it
Citat fra dinovo

En hurtig beregning på bordpladen.dk giver dog en temmelig høj pris syntes jeg.

Nogle ideer?



Nu ved jeg jo ikke hvad for dig er en høj pris, hos en af
landes største bordplader frabrikker er vores udsalgspris 1356 for 12mm Hvid m/ Sort Kerne pr. lbm op til 620mm´

Mvh. Jan
Lyder godt - lige hvad jeg søger! Og hvilken stor fabrik er det så, og kan man bestille derfra?
Vh
Simon
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis