Toprenoveret hus - men ..................

Hej vi er et par som står over for at købe et hus med en størrer renovering .

Derfor vil vi gerne hører fra nogen som evt. har indsigt i prisen på sådan en omgang - ved det svært at give et klart bud på , men måske en ide om opgaven !

Det drejer sig om et nyrenoveret hus , men der er et enkelt rum (lager nu) som skal have en total renovering ! hvilket er tiltænkt køkken alrum / stue .

Rummet er forberedt med gulvvarmerør, samt installationer til afløb, el og vand óg er på ca 75 kvm . så jeg forstiller mig at vi snakker lofter gulve vægge og self. et køkken . desuden skal facaden lukkes af på en måde, om det skal være i glas eller andet ved vi ikke lige p.t

Jeg er i tvivl om hvor meget jeg selv kan lave / har tid til -

Men vil gerne høre jeres evt menning om huset og opgaven !?
evt. ting man skal overveje eller glemmer ved sådan en opgave ! ?

Huset kan ses her : http://www.home.dk/sag/608-B047?fromSite=Boligsiden&csRef=Boligsiden

De sidste par billeder er alle af det rum som står for renovering !

håber på et par ord om huset og opgaven ! biggrin

Mvh Jacob.
Hej vi er et par som står over for at købe et hus... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er mulighed for at undersøge på nettet hvem der har pant i ejendommen udover kreditforeningen. Og på den måde kan du også finde ud af hvor penge de er interesseret i at trække hjem ved et salg. Kan bare ikke huske hvem det er der oplyser det på nettet. Der er også noget belåning af et konkursbo. Kan evt. vente på en auktion over huset den vil komme før eller siden men der kan nemt gå et helt år før det sker har engang ventet på sådan en men opgav til sidst at vente længere på den.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Ja det er da supert lækkert, men ligger det i nærheden af en skadestue? rolleyes

Det jeg mener med det er at det er ikke særligt børnevenligt, og hvis i skal have en masse børn, så kan jeg love jer for at i ikke kommer til at side roligt et øjeblik.

Nu kan det selvfølgelig være at billederne snyder, men specielt syntes jeg trappen virker farlig, "badekaret" er også dybt at falde ned i, samt der er også et billede med en dør, hvor der er nogle temmelig høje trappetrin (er det badekaret/brusenichen? confused )

Husk altid at tage højde for Murphy's lov

Venlig hilsen

Klaus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis