Maling og lakering af bil???

Hey

Jeg er igang med at slibe bilen helt ned... og har bestilt maling fra hammerite til sprøjte pistol... skal selv male bilen... men hvad skal jeg bruge mere (lak, andet)confused

og hvor mange lag skal skal jeg påføreconfused

P.s det er hele bilen der skal maleswink
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg håber ikke dit spørgsmål er alvorligt ment.

Hilsen Aksel
takker... tror jeg har fundet det jeg skal bruge.
Ja jan nu du siger det så virker det pusigt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

har fået fat i en autolaker gennem en af mine venner som fortalte hva jeg sku gøre... så nu er problemet løst... og så står der også hvor meget lak jeg sku bruge på siden...
Citat fra Miraculez

det er skam alvorligt... har ik tænkt mig at bruge flere tusind kr på en bil der kun har kostet 9.000 kr


Kunne du så ikke lige løfte sløret for, hvad du så valgte at bruge, når du ikke ville bruge flere tusinde kr.????

For mig at se, vil det blive meget vanskeligt at male en bil til små penge med de vanvittige priser, der er på den foreslåede hjemmeside. .

Gør som jeg og køb malingen i England eller Sverige/HN/Jem og Fix.

Eller er det bare en gang pis og papir, I her fyrer af, ligesom andre er inde på?

Med venlig hilsen
ktm

 

Har bestilt maling fra england det var der jeg fandt det billigste... så det var mere en klar lak jeg skulle have fat i... og den har jeg så bestilt fra paintshoppen...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også