Kosør 6hk købes.

Ved godt at dette ikke er køb/salgs sider.. men har købt en jolle vistnok en LM 16, og søger en kosør 6hk der trænger til en kærlig hånd.. så hvis nogen har eller ved hvor der står en sådan.. må i meget gerne skrive til rubenhald@gmail,com

Hald
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Hald,

- et godt råd, prøv at holde øje med "den blå avis" dba.dk der er rimeligt tit en korsør motor til salg.

Jeg fornemmer at det du er ude efter er en benzin motor, men den der er pt er annnonceret er en diesel og selvom sælgeren skriver at det er en korsørmotor så er jeg 99% sikker på at det er en Farymann som Korsør Motor Fabrik på et tidspunkt forsynede med gear og solgte, måske med en Korsør Motorfabrik motorplade på.... derfor forvirringen.

Lars

>>Hilsen Lars cool
Hej jeg er selve på udkig efter en 6 hk. til erstatning for min egne.
er i den forbindelse kommet i kontakt med en som har 2 korsør motor ligende.
Jeg vil give ham din email så han kan kontakte dig hvis det er ok.
Jeg skal lige ned efter ferien og se på standen på dem.
Så kan jeg kontakte dig og sige hvordan standen er.
det eneste minus er at han bor ved falster. Som nok er lige til den lange side for dig. Han har en med forhøjet start, og så en der skal repereres men dog kan køre. og så en med åben svinghjul. Han har også nogle skruger + aksler og noget til dynamo start. Han er rimlig med priser han snakker ca 5500 for alt. og ca 2200 for 1 mortor.
hej
nej, jeg bor ved tårs færgehavn på lolland.
jeg har sendt billeder til brandorff.
du kan altid prøve på www.forneas.dk eller smedegaard i esbjerg de er begge ophugge,- fornæs i grenaa, viser kun et lille udvalg på deres hjemmeside så ring og spørg, hvis de ikke har den motor du ønsker dig vil de kunne henvise dig andet sted. Held og lykke med jagten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis