Wagner malersprøjte

jeg skulle lige til at male vores loft. Efter noget research på nettet fandt jeg ud af, at wagner 850 eller 860 e skulle være meget nemt og hurtig til at male med. Det er ikke løgn, men som alle firmaer, fortæller wagner og de såkaldte eksperter kun halvdelen af sandheden.
Jeg valgte at købe wagner 860 E, som skulle være det nyeste, men også den bedste. Jeg fik at vide i Bauhaus, at jeg skulle dække alting godt. jeg havde ellers læst fra laboratorie eksperter, at man ikke behøver. Men OK. Jeg brugte næsten 3 timer til at dække alt fra vægge til alle vores møbler. Male processen tog ikke ret lang tid og resultatet var tilfredsstillende, men men men. Så fjernede vi alt afdækningen. alt maling, der selvfølgelig var blevet pulvariseret under malingen, havde passeret enhver sprække og fløjet rundt og havde sat sig som støv i hele huset. Alt fra tøj og møbler skulle hovedrengøres. og så min kones dyr taske, der lå meget lang væk. Det tog kun 2-3 timer. Så ja Wagners lorte produkt er meget hurtig, men hvis man tager tiden til afdækning og rengøring med, vil det nok være hurtigere med en rulle eller pensel.
Så hvis du vil blive rigtig uvenner med konen og evt. blive skilt, SÅ KØB DIG EN WAGNER MALERPISTOL.
i øvrigt brugte jeg den også til heldækkende træbeskyttelse af vores gavl.
Efter maling af det halve af gavlen, gav jeg op af samme grund og tog penslen i brug. Det var en fornøjelse. Så hvis nogle har alligevel lyst til at investere i sådan en maskine må købe den meget billigere af mig. Der er stadig 22 måneders garanti på.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er første gang jeg ser en bruger anmeldelse af et sådant maleanlæg.

Jeg har selv flere gange været ved at købe noget tilsvarende, men pga skræk for lige netop det du der nævner, har jeg altid opgivet.

Hvordan kan man sælge noget sådant og oplyse at afdækning, stort set, ikke er nødvendigt?
Jeg har prøvet at male med alm. trykluftdrevet malersprøjte og ved, hvilket utroligt svineri det giver, og har altid undret mig over, hvordan de andre typer skulle kunne male uden nævneværdigt svineri.

Tak for at du vil dele dine erfaringer.
Du skyder jo nok dig selv noget i foden mht evt. salgsmuligheder!! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har også en wagner og er meget glad for den.
De skriver at den skal holdes vinkel ret på overfladen, gør man ikke det så har du svineriet med støv overalt. Da de kører med op til 180bar, kan de kaste malingen meget langt, og det er fint forstøvet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Nogen der har prøvet deres elektriske malerrulle?? Er blevet lidt småforelsket i den *ss*

 

Christian

Citat fra sba57

jeg skulle lige til at male vores loft. Efter noget research på nettet fandt jeg ud af, at wagner 850 eller 860 e skulle være meget nemt og hurtig til at male med. Det er ikke løgn, men som alle firmaer, fortæller wagner og de såkaldte eksperter kun halvdelen af sandheden.
Jeg valgte at købe wagner 860 E, som skulle være det nyeste, men også den bedste. Jeg fik at vide i Bauhaus, at jeg skulle dække alting godt. jeg havde ellers læst fra laboratorie eksperter, at man ikke behøver. Men OK. Jeg brugte næsten 3 timer til at dække alt fra vægge til alle vores møbler. Male processen tog ikke ret lang tid og resultatet var tilfredsstillende, men men men. Så fjernede vi alt afdækningen. alt maling, der selvfølgelig var blevet pulvariseret under malingen, havde passeret enhver sprække og fløjet rundt og havde sat sig som støv i hele huset. Alt fra tøj og møbler skulle hovedrengøres. og så min kones dyr taske, der lå meget lang væk. Det tog kun 2-3 timer. Så ja Wagners lorte produkt er meget hurtig, men hvis man tager tiden til afdækning og rengøring med, vil det nok være hurtigere med en rulle eller pensel.
Så hvis du vil blive rigtig uvenner med konen og evt. blive skilt, SÅ KØB DIG EN WAGNER MALERPISTOL.
i øvrigt brugte jeg den også til heldækkende træbeskyttelse af vores gavl.
Efter maling af det halve af gavlen, gav jeg op af samme grund og tog penslen i brug. Det var en fornøjelse. Så hvis nogle har alligevel lyst til at investere i sådan en maskine må købe den meget billigere af mig. Der er stadig 22 måneders garanti på.


Køb aldrig billigt maleranlæg i bauhaus... men køb en wagner paintcrew anlæg, jeg har aldrig haft problemer og kan male næste uden afdækning, så præsis og sikkert er anlægget.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også