spartel til skrue huller der kan tåle man smækker døren

Jeg har, som nogen måske har bemærket, gang i et vindue+yderdøre projekt. Jeg har brug for en god spartel masse til at fylde ned i nogen skruehuller så jeg kan male og på få en usynlig afslutning. Jeg kan ikke bruge de der hvide plastikpropper der passer ned i en Torx30 alle steder da der er nogen af skruerne der er stjernekærvede pga. forskellige krave til længder og gevind og den slags..
Kort sagt hvad vil I anbefale at spartle med når det skal kunne holde til de rystelser det giver i karmen når døren fx blæser I med et brag ??
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du kan købe flere forskellige slags spartlemasse til den slags..! enten fluggers acryl spartle, eller danslims træ- spartle masse. de to har jeg brugt, og har aldrig oplevede det faldt ud igen.

ang. dine propper, så kan du sagtens bruge dem alligevel, giv dem lidt sætlim og sæt dem på, alligevel. ellers findes der nogle små hvide klistermærker, de er faktisk også noget pænere, hvis man endelig vil have synlige dupper.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Tja... Hvis døren er af træ ville jeg nok overvje kemisk træ. Det binder edder$£#¤&#€ godt !!!!! Hvis du mixer hærderen i korrekt holder det næsten bedre end rigtigt træ.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Enig med Twist - brug noget plastiktræ - holder længere end træet!

mvh
Morten

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

hvad med de dør stopper der skrues på kammen og døren
dem med sorte hjul med hydraulik.

den tager smækket og lukker døren stille i med et lille klik
der hvor låseriklen går i hullet. på slut blikket.!
Citat fra hans2.hansen

hvad med de dør stopper der skrues på kammen og døren
dem med sorte hjul med hydraulik.

den tager smækket og lukker døren stille i med et lille klik
der hvor låseriklen går i hullet. på slut blikket.!


Ja okay men der skal jo stadig spartles smile Kan disse stoppere godt lukke en dør der kræver et lille smæk da der jo er helt nye gummi kantlister som skal trykkes før palen kommer helt ind i greb med låseblikket ?
selføgelig skal der lappes skrue hullerne.!

det and på hvor meget der skal presses for at lukke døren
jeg tyder på at døre stopperen kan klare det
men lukketrykket kan justers så har den kraft nok
til at trykke døren ind til låseriglen gribber låseblikket.!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også