polo drikker benzin

Jeg har et polo 1,4 fra 98, jeg købte den for 4 måneder siden, og jeg har opdaget at den kører ca. 10-10,5 km for literen, en jeg kender har en håndholdt scanner, som skanner for fejl, den viste ingenting, men kan det alligevel være lambdasonden der er noget galt med ? motoren bliver hurtig varm og meget varm, og det synes min ven også, elllers er der ikke noget andet problem end at den bruger meget benzin og motoren bliver meget varm, ellers starter den og kører godt nok hvergang. og motoren har kun kørt 135.000

HAHAHAH, biggrin det var ok at den kører 10 km for literen, hvis poloen havde 150 hk, men Nej, ,,,,, 60 hk
mvh talisman
Jeg har et polo 1,4 fra 98, jeg købte den for 4... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ja det ser ikke rigtig ud 574 ohm svarer til ca 60 grader
hvis du bestemmer dig til at købe en ny så husk hvilken farve plastik huset har
men noget helt andet når du har kørt nogle km så prøv lige at chekke om der er nogen af dinne hjul der er varme evt om der er forskel en bremse der hænger bare ganske lidt er meget dyr i benzin
ok, det vil jeg gøre (købe en ny eller måske brugt fra ophuggeren). Jeg har før tjækket om nogen af dækkene var varme, men det var der ikke, men jeg kan lige gøre det igen, det er jo ikke noget der tager tid.
Men mange tak for alle det svar eksmek, det var en stor hjælp. og god weekend, hvis du når at læse dette idag.
hej du skal købe en ny de er ikke så voldtsomt dyre
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis