IBM computer

har en IBM computer til salg fejler ikke noget der er DVD drev og CD rom drev i computren og diskette drev i er PRISEN FOR MEGET KOM MED ET BUD PÅ DEN eller send mig en sms med et bud på den på 30221444 her er for siden og bag siden ad computeren pris 2900 kroner KOM MED ET HURTIG BUD PÅ DEN
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad inde holder computeren (tårnet)
af
bundkortet
grafikkortet
lydkortet
harddisk
ram
cpu
og andre ting i den
før man kan vudere prisen.!
Citat fra hans2.hansen

hvad inde holder (tårnet)
af
bundkortet
grafikkortet
lydkortet
harddisk
cpu
og andre ting i den
før man kan vudere prisen.!




hej hans der er windows xp dansk og det anden kan jeg ikke lige huske hvad der er i den men den fejler ikke noget og er en hurtig computer
Som Hans er inde på, så er det eneste der er afgørende for prisen hvad for en vare man får. Hvis du ikke ved det, så skal du heller ikke regne med at der er nogen der gider at købe PC'en.
At dømme fra billederne ser det dog ud til at være en ældre model, baseret på at den har to com porte, ikke har farvekodet Audio stik som er normen for ATX gennem de sidste 4-6 år, og det faktum at den er bestykket med et CD-rom drev. Jeg vil derofr gætte på at der er tale om en P-II eller P-III der er blevet let opgraderet over årene, også baseret på at der er DVI på grafikkortet og efter monteret et DVD drev.

Hvis jeg har ret i disse formodninger skal du være mere end normalt heldig hvis du får kr. 500,- for den. Du skal faktisk være heldig hvis du kan forære den væk.
hej i kan faktiak gå ind på www.baboom.dk og se hvor meget jeg har til salg under min profil som er tonny larsen
window xp

kan den trække en flyvesimulator x
det er en krævene program
jeg tror denne computer gå ned.?
på denne flyve spil.!

du kan åpne tårnet så kan du se inde holdet.!
og skrive der ned.
det er det der er afgørene for prisen
windows xp giver ikke meget oplysninger.!
på billedet elle beskrivelse.!

er det med indternt graffikkort
eller eksternt graffik kort.!
hvist det er indternt graffikkort så er de indbygget på
bundkortet.!

apropos.! hvor meget ram er der i.!

det var da et sjovt sted at strømforsyning sider på tårnet
men normalt sider de i toppen på kabinetet.!
efter ATX formatet.!
hullet med 3 ben ser besynderlig ud.! på billedet.?
Annonce
Nu til dags er det slet ikke umuligt at finde en splinterny computer til omkring 1.000kr, der med sikkerhed river din IBM rundt.

Giv den i stedet til nogle venner eller bekendte smile
hej kro har ikke lige forstand det der men du er velkommen til at komme forbi og kigge på den
Ved at gå ind i start så kontrolpanel. Der kan du finde et punkt der hedder system, der vil den fortælle dig processor type og hastig og ram størrelse. Så er du kommet et stykke vej.
har prøvet men den kan godt tænde men den er lidt defekt nå man sætter skræme til kan men ikke komme til windows og det er en pentium 3
Jamen en PC som ikke kan komme ind i windows fordi den er defekt er måske ikke mere værd end 20 kr.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis