Tråden er låst

B6 træbølgeklodser købes

fra Dansk Eternit, udgik af produktion sidste efterår rolleyes. Hvis du ligger inde med nogle rester hører jeg gerne fra dig - skal bruge ialt 20 stk., men mindre har også interesse.
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at ringe til forskellige tømmerhandler og hører om de har dem liggene

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

har du fået nogen???

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

Nej, desværre - jeg håber stadig ......
Er en båndsav ikke temmelig dyr? - kan jeg ikke bruge min stiksav i stedet?
Jo, hvis du ikke har andre projekter hvor du kan få gavn af en båndsav, kan du sagtens bruge din stiksav.
Jeg har engang slidt en (billig) stiksavs-forsats til en boremaskine op ved at save bølger i krydsfinersplader, netop til bølgeeternit, men under udhænget, så gråspurvene ikke flyttede ind.
Så vidt jeg husker er de klodser du efterlyser, separate klodser anbragt rækkevis på en tynd liste?
Sjovt nok er det netop ved udsavning af små emner at båndsaven viser sig at være meget nemmere at bruge, men pas på fingrene!

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
jeg kender måske en der har dem du ønsker men for det først vide mandag, hvor mange var det du skulle bruge

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

Det ville være dejligt - jeg skal bruge max 20 stk., men kan også bruge mindre - så jeg evt. kan bruge dem på den ene side af taget - den "pæne" , og så bruge dem af skumgummi på bagsiden.

Det ville være dejligt - jeg skal bruge max 20 stk., men kan også bruge mindre - så jeg evt. kan bruge dem på den ene side af taget - den "pæne" , og så bruge dem af skumgummi på bagsiden.

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis