Mangler en "Lav-Energi" tråd

Hej

Er jeg den eneste der mangler en "Lav-Energi" tråd?

Jeg har tit fulgt med i nogle af de mini vindmølle/solvarme tråde der har været herinden, men som typisk er jeg tvunget til at bruge søg da det tit er spredt.

Jeg har i længere tid baslet med at lave en minivindmølle (Ø 2mm), Stirling motorer til både sol og træfyr. Desuden ville jeg også gerne igang med at lave en brændselsceller.

For energi spænder jo vidt. f.eks.:
- LDS strøm i båd (minivindmølle eller solceller) = "Lav-Båd" tråden.
- LDS strøm til elbilen = "Lav-Bil" tråden.
- LDS strøm til huset = "Lav-Hus" tråden.

Desuden er alle de nymoderne bio-"det ene og det andet" ord er jo også oplagt til at have i "Lav-Energi" tråden.

Så gode ideer bliver desvære tit gemt/glemt i mængde af andre interesser.

Skriv et par ord, hvis I også mangler en sådanne tråd.

Mvh
Henrik Rathje
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er du jo ret ny her på LDS. men vi har da masser af indlæg om lige netop dit ønske emne, så hvorfor dog lave endnu et forum.

V.h. Håndværkeren

Der kommer da ikke noget frem når man søger på Lav-energi.Det er måske et andet ord man skal søge på,men så,hvilket ord er det man skal søge på,hvisman vil læse de masser af indlæg om netop Lav-energi.
Så jeg mangler altså også en Lav-energi tråd !!!

PF tak  Peder

Hej
Jeg vil høre om der er nogen der vil være med til at importere vacuum rør / solfanger anlæg fra Kina. Jeg vil helst samle nok interesseret til at vi kan fylde en container. Jeg regner med at vi kan få nedbragt prisen væsentligt. Jeg er interesseret i at finde frem til en leverandør i fællesskab. Nogle anbefalinger?
Hvis dette har interesse er I meget velkommen til at skrive i forum eller direkte til mig på [email protected]

Hej Asger.

Det ville nok være bedre du startede din egen tråd, frem for bare at mase dig ind med et spørgsmål der ikke har noget med denne brugers tråd at gører.

 

V.h.  Håndværkeren

Joh, såmænd
Måske kunne det være godt med en tråd om energi.
mvh 777
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis