Hvilken båd skal jeg købe

Hej

Jeg står og skal have en ny båd, jeg er blevet noget træt af den gamle, selv om den nu sejler fint, det er en ældre ryds jolle, problemet er bare den er for tung når jeg skal have den op. Så nu gider jeg ikke den mere.
Jeg er ude efter en rimelig let båd, der er nem at sætte i og tage op fra stranden, den motor den skal passe på er en 20 hk, langbenet, er der nogle der har nogle forslag...
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med en stor gummibåd med fast bund, der findes også nogle aluminiums joller på markedet, jeg mener at huske at de hedder Limbo joller.

V.h. Håndværkeren
hvis jeg var dig, ville jeg sælge din, som et sæt med motor, der er ikke mange både til langt ben. Den ultimative jolle ville for mig være en With, helst med drommedillebund.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra tekker

Hej igen
Limbo har jeg hørt om, men de er hvis lidt livlige på havet, jeg glemte at skrive jeg bare skal bruge den til at fiske lidt fra


Om de er mere eller mindre livlige, er jo et spørgsmål om brugerens måde at behandle dem på. Men du må forvente at hvis du vil have en let båd bliver den også livlig på vandet. Om en With lige ville være sagen, jo hvis du vil hurtigt frem og til bage fra fiske pladsen så er det den bedste, men hvis det blot gælder om at have det hyggeligt med lidt fiskeri o.s.v. Kom jeg til at tænke på at du måske skulle anskaffe dig en glasfiber Kosør pram med en 4 hk. u.b. motor. Det er en utrolig sødygtig bådtype der bare ligger fulstændig roligt på vandet, den er ret let at hive op på stranden p.g.a. sin flade bund.
Tak for det nu har jeg lidt at gå ud fra i skal have tak for hjælpen, nu må jeg så se hvad jeg kan finde
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis