omvendte pedaler der skal flyttes på plads. Pris?

Hej Allesammen

Dette er ikke rigtigt et spørgsmål om hvordan man laver dette selv, men mere for at få en idé om hvad det koster.

Jeg har fået mulighed for at købe en Hyndai Accent som tidligere har været ejet af en person som kun har ét ben. Det venstre ben. Derfor sidder speederen til venstre og bremsen til højre. Det er med automatgear.

Er der nogen der har en ide om hvad det kan komme til at koste, at få flyttet rundt på pedalerne igen?

Bilen er rigtig flot og utrolig velholdt og er tilmed meget billig penge, derfor mener jeg at det måske godt kan betale sig.

Alt viden om dette emne kan bruges.

Tak på forhånd

Tue
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

De to pedaler har jo engang siddet det rigtige sted så det er jo nok kun speederen der er flyttet ?? prøv at spørge hos hyundai hvad en komplet speederpedal koster resten bør du selv kunne klare hvis du er en smule fiks på fingrene

Hilsen "autoelektrikkeren"icon7.gif

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej,
Når man laver sådan noget, flytter man blot speederen fra højre til venstre side. Jeg har set en model, hvor der var lavet en tværgående aksel, som speederen så kunne skrues på vha en vingemøtrik - den kunne altså flyttes fra højre til venstre side og omvendt.
Så det tror jeg ikke du skal være så bange for at få lavet om igen.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis