Daewoo - erfaringer Lav-Det-Selv 3049 03-04-2000 23:23 Hej,Er der nogen der har gode/dårlig erfaringer med Daewoo Lanos eller Daewoo idet hele taget?? Er de bare en generation bagud, eller er det hele nogetstift plastikbras der knirker og larmer??? Eller er de ligefremfremragende!!(???)Tak,Niels 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 03-04-2000 23:24 Ja (mine forældre har en Lanos)Er de bare en generation bagud,Nej, det mener jeg ikke. Det er rigtigt at Lanos'en er bygget på enKadett-platform, men bilen som sådan, er nu meget god og kører ikke som en10 år gammel Kadett ;-) - Det ville være mere korrekt at kalde den endiscount-bil (for det er den jo).>eller er det hele noget stift plastikbras der knirker og larmer???Plast-kvaliteten er rigtig nok ikke for god, men jeg syntes ikke den knirker(har i hvertfald ikke bemærket det). Men man skal jo heller ikke forventefor meget til den pris.>Eller er de ligefrem fremragende!!(???)Fremragende er nok lige voldsomt nok. Men det er nok (imo) et af de bedstekøb til prisen.---René
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 03-04-2000 23:24 En af mine kammerater havde en Lanos 1.6 GT og den første motor brændtesammen efter 1500 km motor nummer 2 brugte utrolig meget kølervæske og blevsolgt tilbage tilforhandleren efter 8000 km og et tab på 40000 kr. Det vargodt nok også en af de første i danmark og det er meget discount en FiatBravo vil være et meget bedre alternativ
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 03-04-2000 23:24 Så har han sq ikk' kørt særligt godt :-) - Mine forældres 1,3 har da holdtknap 70.000 km (og kører såmænd stadig godt) selvom jeg da tæsker den såmeget som nu muligt når jeg kører i den *G*---René