mercury tager ikke fuld gas

hej

Er der en der måske kan gve et svar på det her?
Jeg har en ældre mercury 20 Hk (blå bånd), gearet er renoveret og fungere, men da jeg ville ud og prøve den, kunne jeg ikke få den til at tage fuld gas, der manglede lge det sidste ellers gik motoren fint, i tomgang tager den fint fuld gas. Der er elektronisk tænding på den. er der en der ved noget om det
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
"I tomgang tager den fint fuld gas " ?. For at tage fat ændrer jeg tomgang til frigear. Der er den mulighed at det er lidt justering. Du skal kikke efter det der hindrer fuld gas i frigear, og så kontrollere at spærringen er væk, når du sætter i gear fremad. Sidder nok der hvor gearskiftet går gennem skjoldet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Du mener der er spærring på, ved gearskiftet, så den ikke kan tage fuls gas når den er i gear, men den kan nok i frigear?
skulle gerne være omvendt

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det skulle være til at se på gashåndtaget, der skal være mere bevægelse i fremad. Men der kan jo også være andre fejl, denne her foreslået, da du har haft rodet med gearet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej igen

tak for det jeg har været ude og sejle i dag og det ser ud til at det virker nu, nu skal jeg så bare have en ny båd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis