Ikea køkken - hvid højglans?

Er der nogle der har erfaringer emd Ikea's højglans låger? Er de af samme kvalitet som det øvrige sortiment, eller?
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa
Jeg har lige lavet bryggers med ikeas højglans - det er det første køkken jeg har samlet selv fra ikea, men jeg kender en del der har andet fra ikea. Jeg synes helt bestemt at det er godt kvalitet og jeg kunne ikke finde på at købe andet når vi snart skal lave køkken. Kvaliteten ser/føles ud til at være den samme som deres øvrige produkter.
Hvis du køber højglans, så husk at købe højglans-sider til de "bare" korpus i enden af køkkenet - det er noget bedre ud end at se på den almindelige hvide side.

Skipper
Jeg har ikke haft det i andet end et par måneder, så jeg har ikke erfaringer med fedtet fingre - slet ikke fordi jeg bruger det som bryggers.
Du kunne evt overveje ikeas "Solår" istedet for abstrakt hvid ?
har også lige lavet bryggers med ikea hvid højglans. Damn det ser lækkert ud. Fik lågerne sat op igår...

Kvaliteten på lågerne er hvert fald iorden. Og elementerne er jo det samme som ved alle andre køkkenfirmaer. Så alt i alt... kanon bryggers jeg fik mig der.

Havde først valgt applåd hvid til 85kr/låge, men den var nikotingul, så valgte vi højglans hvis til 400kr/låge, og det er pengene værd, omend bryggerset steg til det dobbelte tongue
Vi har haft hvid højglans (Ikea) i ca halvandet år og er meget tilfreds. Det er nemt at holde, bliver det beskidt er det nemt at tørre over, skidtet sidder ikke særligt godt fast. Og kvaliteten er stadig som ny. Har hørt om et enkelt tilfælde hvor "laminatet" gik løst, men det var kun på en låge, og den blev hurtigt byttet på garantien.

Har ikke noget negativt at sige om produktet
Annonce
Hej Dinovo...

Dette er ikke en salgstale; men bare lidt insiderviden, Der kommer en del nyheder her til 1. aug. Der kommer bla. en helt hvid udgave af appläd som der omtales. Ligeledes kommer der en sort (der kommer måske(!) en højglans sort også, men kun måske!)

Et svagt punkt i ikea's sortiment er at karruselerne i hjørneskabene er i et gitterhalløj. Disse bliver 1. aug. skiftet til en udgave med fast bund.

I Ikea's sortiment er der, fra 1. april i år, dæmpere på både låger og skuffer. Super lækkert!

Jeg har selv Abstrakt hvid og er mega tilfreds!!! Det eneste problem jeg har haft er med gulvet og dette er fra Silvan, så kan desværre ikke returneres i ikea :-)

God vind med køkkenkøbet!!

MVH

Lasse
Citat fra bamse82

Hej Dinovo...
Et svagt punkt i ikea's sortiment er at karruselerne i hjørneskabene er i et gitterhalløj. Disse bliver 1. aug. skiftet til en udgave med fast bund.
God vind med køkkenkøbet!!

MVH

Lasse


Hej Lasse
Tak for den info:-)
Jeg har også abstrakt hvid og har haft det i 3 år efterhånden, og det ser stadig ud som nyt!! er meget tilfreds med kvaliteten!!

Til Lasse, ved du om man så kan udskifte sine gamle gitter karruseller til de nye? altså om de passer lige over..? jeg synes nemlig også de der gitter er lidt besværlige
Der burde ikke være nogen problem i at udskifte de eksisterende karruseller!

men må jeg ikke lige vende tilbage til dig når jeg ved mere ? :-)
Citat fra bamse82

Der burde ikke være nogen problem i at udskifte de eksisterende karruseller!

men må jeg ikke lige vende tilbage til dig når jeg ved mere ?


ja ja selvfølgelig arbejder du da i ikea?
hehe....

Det ønsker jeg ikke at komme nærmere ind på for at undgå at skulle 'arbejde' i min fritid biggrin Så kan du tolke det som du syntes :p

/Lasse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis