diasscanner

Hej alle sammen.

Jeg er interesseret i en diasscanner for at kunne lege med mine gamle negativer og lysbilleder. De fleste scannere til dette formål koster omkring 4-5000kr, men jeg fandt så det her på pixmanias hjemmeside www.pixmania.com/dk/dk/664301/art/plustek/scanner-opticfilm-7200i-s.html er der nogen der kender til denne scanner?

Ps jeg tror ikke på at en flatbedscanner med tilbehør er brugbar til formålet.


Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej alle sammen. Jeg er interesseret i en... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bjarne d.

Det er jeg da meget interesseret i; men jeg har misset hvordan man sender en personlig mail. Det er jo ikke meningen at vores mailadr. skal ligge og flyde på nettet.
Er der nogen der kan hjælpe med det. Eller skal jeg spørge påer andet forum?

Mange hilsner Kovas

Nu fandt jeg ud af at sende en  pm. Så nu er der besked i private beskeder.

K

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Albino.

Jeg takker. Jeg har nu heller ikke hørt fra bjarne d endnu, men det er jo et udgangspunkt for en forhandling.

Mamnge hilsner Kovad

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Jeg har set sidste indlæg, dér må jeg så give fortabt, med mindre den medfølgende fremviser gør tilbuddet interessant.

bjarne d

Hej Bjarne d.

Tak for tilbuddet, men jeg vil nok lige vente og se der er dog et stykke vej til postnr. 5330.

Har du ikke fået den personlige meddelse  (pm) som jeg sendte til dig?

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce

Hej Kovas, jo jeg har faktisk fået alle dine mails, det er måske sjusket af mig at jeg ikke besvarede den første- pardon.

Med hensyn til scanneren så har jeg, måske af medlidenhed, sat prisen ned til 800,- kr. stadig inkl. fremviser. Nu kan du jo se.

MVH

bjarne d

Hej Kovsa

Her er den nemme løsning:

Vi tilbyder alle typer scanninger af dias, negativer, film i ruller, foto, hele albums etc. og priserne begynder fra Adm: ulovlig reklame.
Hej: Jeg kunne godt tænke mig at se nogle scanninger fra denne "Zolid" scanner. Jeg har set denne model i adskillige udgaver og firmanavne - så det ville ikke undre mig, om det er billigt skrammel fra fjernøsten.

Jeg har selv en Nikon scanner. Farvedybden er noget der er vigtigt - og derfor, fik jeg en ven til at indscanne et af mine dias på en Canon flatbed scanner. Det var en noget flad billedfornemmelse - der var Nikon mere naturlig i farverne.

Dermed ikke sagt at den omtalte scanner ikke du'r - men sat op mod det orriginale foto vil jeg tvivle på, at den indscanner og gengiver billedet i samme farvekvalitet.

Håber, at se en test af den.

 

PS: Se denne tråd: http://www.kandu.dk/spg100559.aspx

 

Med den rivende udvikling vi har indenfor elektroniske produkter tror jeg ikke man skal lægge for megen vægt på, hvad folk udtalte om datidige skannere (2007).
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis