ang tryk i dæk

hejsa

vil lige høre hvor meget tryk[ bar] jeg skal have i mine dæk og det er 205/45/16 tommer. Min bil er en peugeot 306 st.car fra 2001.

hilsen mikael
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det plejer at stå på dækkene, enten i PSI eller bar, eller på et mærke i dørkammen ved fordøren i førersiden...

Mvh

Mark Herskind

vil prøve og kigge,det er godt peugeot fælge,men forhandler kan da ikke vide hvad for nogen dæk man sætter på sin bil,om det er 15 tommer eller 16 tommer og om dækken er 195 eller 205 ,håber i forstår.
........har du kigget i instruktionsbogen .......... det står i min , Fiat .......

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
på langt de fleste tankstationer hænger der en tabel med dæktryk på næsten alle biler , kik der
Skrevet af mikael76 den 28-05-2008 15:08
hejsa

vil lige høre hvor meget tryk[ bar] jeg skal have i mine dæk og det er 205/45/16 tommer. Min bil er en peugeot 306 st.car fra 2001.

hilsen mikael

På dækfabrikantens hjemmeside kan du finde svaret. Hvis du kører på Michelin, skal trykket være 2,5 bar.

Se her..

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Nå - jeg så lige at spørgsmålet er fra maj måned, så han er sikkert kommet ud at køre ....

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis