Sorte gulvfliser ?

Vi er på udkig efter nogle sort eller næsten sorte gulvfliser i størrelsen ca. 30 x 30 cm, men jeg synes ikke at vi kan finde nogle nogen steder ?, de fleste bliver næsten helt grå når man ser dem i virkeligheden med lys på ?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har netop lagt en sort gulvflise der hedder Elite Nero, den fås i 29x29 og 59x29. Den er kulsort og rigtig flot. Den fås bl.a. i Bygma.

Ps. Der findes også sokkelflise til denne klinke, men den er 29,5 og ikke 29 som gulvflisen!
Bauhaus har nogle rigtig flotte granit fliser i helt sort, de er super fede, men de koster nogle klinger når de skal skæres til biggrin de koster kun 299.- m2 så det er jo nice.
tror ikke det skal være granit, det bliver for meget med en helt blanke overflade i så store rum som jeg skal bruge dem i.....

De skal helst være mat, og så glat overflade altså ikke en ru overflade, men det kan vi bare slet ikke finde :-(
Hej Clausdk

Granit behøver ikke at være helt blankt.

Prøv at se her: http://www.ccvejle.dk/templates/DT_InfoPage_Narrow____24913.aspx

Det er blandt andet nogle af disse fliser, som man har kunnet bestille i Silvan.

Jeg har selv lagt Black Diamond i min entree. Og det ser sgu godt nu wink .
Du skal dog være opmærksom på, at det ikke er en granitflise, men en basaltflise og kan derfor ikke tåle syre.
Dette fandt jeg desværre først selv ud af bagefter, da jeg skulle finde et passende plejeprodukt.

Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
Annonce
De skal bruges i køkken og bad, er det så ikke noget skidt de ikke tåler syre ?
Du kan få nogle rigtig smukke fliser i skiffer eller mærket Winkelmann hos Evers.

God fornøjelse med dit projekt.


Med venlig hilsen


Tibberup Høkeren


www.tibberuphoekeren.dk


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis