Tegninger m.m

Hej allesammen.

Jeg har her den sidste tid kigget en del på følgende side

www.plansnow.com
www.woodworking.com

for at finde nogle tegning til nogle gode gør det selv projekter.
men de tegning man kan finde der koster da en del penge sad

vil så høre om der er nogen der ligger inde med sådanne tegning eller kender nogle danske hjemmesider, hvor man kan købe eller downloade sådanne tegninger til er rimlig pris. det er mest tegning til opbygning af f.eks arbejdsborde til overfræser og skabeloner til og fræser som man kan købe tegninger til inde på Plansnow.com som jeg er interreseret i men også andre til så som møbler med mere. har da også en interresse.

Mange vil jo nok tænke, hvorfor selv stå og lave et fræserbord når man købe et, men så er det bare det at jeg helst selv vil lave sådan nogle ting, mest for hyggens skyld. da jeg godt kan lide at arbejde med gør det selv projekter.

Det gør ikke noget at tegningerne er i tommer, for da jeg er rimelig skrap til autocad,inventor og solidworks tegner jeg dem bare om, da det også er en af mine store hobbyer ( 2D, 3D tegning )

Mvh
Tomas

Tomas

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes da ikke priserne på de tegninger der de er så høje... 5.95$ er jo næsten ingen penge....
Men desværre er der nok ikke rigtig nogen af den slags herhjemme, da gør det selv folket ikke rigtig er så stort som i USA...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis