Puch maxiu Kabu

Hej...

Jeg har et problem.. Min puch maxi P har en rund kaburator på, og den virker fint, helt fint faktisk..

Jeg har bare en ting som jeg er lidt i tvivl om..

Nå jeg giver gas og bagefter slipper gassen så sprøjter der en lille smule benzin op af et rektangulært hul i kaburatoren, og når jeg slukker den ryger det ud af det hul meget kort, íkke mere end 1 sekund eller sådan...

er dette helt normalt? ellre skal jeg rense kaburatoren, og hvordan gør jeg det? Er det nemt?

Mvh

Andreas

Ps: Det er en helt standard motor undtagen luftfilter
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor sidder det hul på karburatoren? Hvis du Renser karburatoren så har jeg erfaret at det er nemmest med en til at hjælpe sig, da det med fjederen i karburatoren og choker spjældet godt kan drille lidt, hvis man ikke helt ved hvordan det skal virke. (bøvlede selv med den skide karburator i langt over en time wink )

Det sidder helt fremm på kaburatoren lige inden "røret" løber ned til cylinderen, .. men har ikke choker på så har en mistanke om det er choker spjældet.

Forresten da jeg tog en tur på den igår hvilket var en lang tur på 26-28 km lagde jeg mærke til at den ikke gjorde nogle af delene...

Kan det simpelt være fordi den ikke har så godt af tænd - sluk - tænd - sluk -tænd -slul hele tiden ?

/andreas
Jeg tror ikke det er det store problem så?

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis