Lm 16

Hej, er der nogen der kan hjælpe mig, har en LM 16 åben damjolle og vil gerne have et ruf/kahyt for at kunne komme i tørvejr. ER der nogen der har en ide hvor man kan få sådan et til billige penge, vil jeg meget gerne vide det.
Kurt Hougaard
[email protected]
Hej, er der nogen der kan hjælpe mig, har en LM 16... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg kunne ikke lavær med at grine ad denne sætning.
det lød lidt morsomt.!smile smile
Hej Wiliam.
Du kan muligvis stadig låne en bog på bibioloteket der hedder 13 Både de selv kan bygge. Det var forlaget Populær Mekanik der i sin tid udgav den.
Ellers må du skrive en privat besked til mig med din I Mail adr. så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig lidt på vej.
Du skal ikke lægge din Mail adr. her frit tilgængeligt på siden.

V.h. Håndværkeren
Hej håndværker
Har du nogen ide om hvor jeg skal henvende mig for at komme i kontakt med LM Glasfiber da de jo ikke laver både mere?
Hilsen Wiliam

Hej Kurt,

 - for enden af Skøjtehavn i Kastrup ligger den gamle Kastrup Havn. I feltet markeret med en rød cirkel ligger nogle defekte både og oven på dem ligger der en støbeform til ruf/kahyt til noget der meget ligner en LM 16, men det kan også være en LM 21 eller en helt anden båd.

Så vidt jeg ved så ejes disse effekter af:

Hellers Yachværfts Aps
Kastrup Strandpark 9
2770 Kastrup
32 50 30 17

idet de tidligere drev den grejbutik der lå overfor.

På at ringe til dem, og fortæl gerne på dette forum hvad du fik ud af det
Jeg vedlægger lige et par billeder.

 

 

 

 


>>Hilsen Lars cool

Hej.

Da LM stoppede med at lave både blev alle deres forme destrueret, pånær 2 modeller, som blev solgt til hhv england og tyskland, husker dog ikke hvilke 2 modeller der fik lov at overleve, eller hvad det nye navn blev.

Så tvivler på at LM har noget liggende der kan hjælpe.

Ved dog at enkelte af de ældre medarbejdere i LM formbyg-afdeling i Vamdrup har været med til at bygge både i tidernes morgen, så måske det var et forsøg værd..

Hilsen Sømanden

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis