Badmiljøer - billigt skrammel?

Man kan i bauhouse / silvan / XL byg osv. osv få de der små badmiljøer fra 500.- og op til 3000.-... Er de noget som helst værd...? confused

Og har I erfaring med at købe rigtigt billige badmiljøer (store som små) som virkelig har overrasket jer positivt mht. kvalitet...
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har haft et fra silvan i et gæstebadeværelse i nogle år, der var helt ok. Har haft et dyrt arrangemant fra JKE i et hovedbadeværelse. Efter 5 års brug var det stadig som nyt.
Så har jeg gennem 10 år fulgt et superbilligt arrangement fra Harald Nyborg. Tja - det virker, men f.eks er vask og bordplade støbt ud i et og kan nemt ridses.
Jeg ville tænke over hvormeget toilettet bliver brugt og vælge kvaliteten efter det.

vh Anders
Er korpus og hængsler ikke lavet ens?

Så vidt jeg kan se, er der ikke stor forskel på et dyrt og billigt køkken og dermed vel også på bademiljøer. Eller også trænger jeg virkelig til briller!

Det er vel mere et spørgsmål om, hvem der er hurtigst med nye finesser?

Når jeg får præsenteret et superdyrt køkken, har jeg meget svært ved at se forskel fra mit eget billige Kvik og så et eller andet megadyrt, som jeg end ikke husker navnet på.

Jeg har nogle HN bryggersskabe i ca. 1 meters bredde. Da hylderne er lavet af spånplade, som hos alle andre, er de for lange og bøjer ned efterhånden ved tung belastning. Så må de vendes af og til eller have en skrue til hjælp. Disse skabe var virkelig billige og gør stadig rigtig god gavn.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis