Elektriker i KBH?

Da jeg skal have opsat nogle nye kontakter i et nyt køkken samt bad jeg er ved at modernisere i en lejlighed i KBH, er jeg intereseret i at høre om der er nogle herinde der kan anbefale nogle gode og pålidelige håndværkere i KBH?

På forhånd tak.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På elfronten har jeg gode erfaringer med Jacobs Elteknik. Det var før et enkeltmandsfirma, men han er nu gået sammen med en anden kan jeg se. Hjemmesiden hedder www.zoomes.dk

Mvh
Rasmus
Citat fra dinovo

Da jeg skal have opsat nogle nye kontakter i et nyt køkken samt bad jeg er ved at modernisere i en lejlighed i KBH, er jeg intereseret i at høre om der er nogle herinde der kan anbefale nogle gode og pålidelige håndværkere i KBH?

På forhånd tak.


Hejsa

jeg har brugt El-Teknik A/S i Rødovre, http://www.el-teknik-as.dk/, og været godt tilfreds. Der kan dog være lang ventetid hos dem. Så sidste gang brugte jeg www.hareskov-elektric.dk, hvilket også var godt. Sidstnævnte er lidt dyrere end andre, men tilgengæld pålidelige.

mvh
Jørgen
Jeg bruger www.elskovs.dk De er til at tale med, også om prisen, og de er helt reele med materialerne. Man skal dog ikke bede om et fast tilbud da de så lægger ALT for meget oven i prisen for at kompensere for evt. problemer. Men en reel timepris opgave bliver udført hurtigt og professionelt. Der er heller ingen problemer med at man har indkøbt lidt småting hos andre leverandører. Jeg købte eks. et par eltavler andetsteds, og dem monterede og tilsluttede de uden at kny.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis