Kontorbord?

Goddag goddag

Jeg har bestemt mig for at lave mig et kontorbord. Bordet skal være 2 meter langt, og ca. 50 cm bredt (60 cm er også ok), med afrundede hjørner, og afrundet kant (ligesom et køkkenbord). Pladen bliver sat fast på væggen, på en lægte, og skal have 2 bordben i de yderste hjørner. Border skal kunne holde til 2 personer arbejder ved computer på det, på éen gang.

Spørgsmålet er så, hvilken plade jeg skal bruge til bordet. Den skal være så billig som overhovedet muligt, og helst hvis, eller til at male hvid.

På forhånd tak
Funessen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lyder som om du skal en tur i byggemarkedet efter en koekkenbordplade....

/Hideout

 

Hvid malet kontorbord.......køb rigelig maling og et par ekstra pensler. Jeg tror den hurtig bliver ridset og får farvemærker der får den til at se kedelig ud.
En køkkenbordplade med belægning vil nok holde bedre.
En umalet træplade er sårbar men kan altid friskes op med en slibning

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Træ og metal oliemaling fra jem&fix er god til sådanne plader og slidstærk.. den tager rødvin og kaffepletter som fjernes med en fugtigt klud..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej..
Ville købe en MDF plade.. let at male på, ser pænt ud, kan let formes/tilpasses til dit formål. Men måske lidt dyr. (??)

Mvh Jan J
Jeg ville også smutte ud og købe en billig køkkenbordplade på 302cm.... Det er den nemmeste løsning.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også