Etablering af hegn - Tømrer eller anlægsgartner?

Muligvis et dumt spørgsmål, men; hvem går man til?

Historien kort:

Der skal etableres et hegn i skellet mellem os og nabo, men det skal betales af vores sælger (sag fra før vi overtog).

Hun er enke, nabo er handicappet og vi vil helst holde os langt væk, og bare få sagen afsluttet.

Altså skal vi have et tilbud på etablering af hegn i skel, og det skal helst ligne det hegn der allerede er etableret i en del af skellet.

Men hvem er det mest 'rigtigt' at kontakte? En tømrer eller en anlægsgartner?

/Rob
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg fik tilbud fra anlægsgartneren da jeg fik lagt græs også.... Men det endte nu med at jeg lavede det selv. Jeg tror ikke at en tømrer vil være voldsomt interesseret i opgaven med mindre hegnet skal BYGGES og ikke bare smækkes op af færdige elementer. Anlægsgartneren koster også lidt mindre.. I hvert fald her på Sjælland.
Tak for svaret.

Det nuværende hegn er bygget, ikke færdig-elementer.

Jeg kunne sikkert lave det selv, men jeg vil ikke lave noget for så at løbe risiko for, at nabo og vores sælger ikke kan blive enige om det er godt nok.

Der for vil jeg gerne have en proff. indover - så kan de slås med ham, hvis der er problemer. Og jeg gider jo heller ikke arbejde gratis, for noget de (sælger og nabo) skulle have fået på plads.

/Rob
Det helt klart en tømrer du skal have fat i..! længere er den ikke...! anlægsgartner, kan måske nok, men det er et tømrer job.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis