Benders tagsten - rester

Hej

Jeg har fået tilbud om at købe 15 Benders Palemo Granit 2K betontagsten. Det koster 8,75 excl. moms - MEN jeg skal tilmed også betale 390 kr. + moms til fragt!!

Det er ublu synes jeg og vil høre om der er en trælast eller lign. som har Benders tagsten palemo som kan købes stykvis? Det må gerne være i Nordsjælland - alternativt hovedstaden.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
E. Jacobsen, mener de ligger i sydhavnen. De har altid reklameret med at de har alt i tagsten fra eks. nedrivning, samt restpartier.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej nettrælasten.dk har Benders tagsten. Jeg mener de har en afdeling på sjælland. Jeg har selv købt tagsten derfra til mit hus i jylland.

Cold be heart and hand and bone, cold be travelers far from home... they do not see what lies ahead when sun has failed and moon is dead.
Nu var ideen vel at brugeen skulle have en fysisk lokation et sted i kbh.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Prisen på dine sten er ca. 130 kr. de skal så findes frem, emballeres forsvarligt af en medarbejder og køres ud til afh. Der skal skrives følgeseddel/faktura, fragtbrev, ringes efter fragtm. . Hvor er det ublu ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra lynæs

Prisen på dine sten er ca. 130 kr. de skal så findes frem, emballeres forsvarligt af en medarbejder og køres ud til afh. Der skal skrives følgeseddel/faktura, fragtbrev, ringes efter fragtm. . Hvor er det ublu ?


Jeg tror nu ikke det er det ClausJul mener med det.

Når du stiller det op på den måde, ja så kunne man jo ligefrem fristes til at sige at det var billigt rolleyes

Men det er ærgeligt at betale knap 500 kr. i fragt for varer til ca. 130 kr. og det ville jo være billigere selv at køre ned og hente de manglende sten i et byggemarked, hvis de ellers har dem rolleyes

Venlig hilsen

Klaus
Jeg læste det nu som om de burde levere fragtfrit til den pris. For vores vedkommende, er sådan en ordre det rene tilsæt . der går mindst 50 kr til pak. adm. så er der 80 kr tilbage, det er nok under indkøbspris. Vi bonner kunderne for fragtpris uden tillæg, eller de kan vælge at betale selv.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis