Puch Maxi problem =(

Hej , købte en brugt puch maxi for en uge siden, og den kørte helt fint indtil idag. Jeg var ude og køre en længere tur på ca 20 km da den pludselig går i stå. Jeg tror det er benzinen, men baghjulet havde på en mystisk måde sat sig fast og gad ikke dreje rundt. Jeg satte ny benzin i, og prøvede bare at skubbe puch maxien igang medens jeg håbede at baghjulet ville gå i omdrejninger igen. Det gjorde det så heldigvis og jeg kunne køre lettet videre. Da jeg så kørte 5 km længere sagde puch maxien en underlig lyd, og slukkede pludseligt. efter det har jeg ikke kunne fået den tændt igen, kickstarten gider bare ikke tænde for maskinen. kan heller ikke løbes igang, og der er benzin og olie på. Er der nogle der kan hjælpe mig med problemet? jeg er ikke den største ekspert inden for dette område så det ville være dejligt hvis jeg kunne få noget hjælp!

på forhånd tak
Hej , købte en brugt puch maxi for en uge siden... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
prøv at sætte en spændeskive på hvis møtrikken går helt ind hvor gevindet stopper. når du skal spænde kan du prøve med en af de der man kan sætte på en kompresser. Hedder det ikke en luftnøgle? Det mener jeg det gør.


 

Armen sidder på akslen med en kilebolt, lige som dem der blev brugt til pedalarmene på cykler førhen. Skift den så er der ingen problem, du kan købe den hos cykelhandleren.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Har du evt. et link eller billede af sådan en så jeg kan se hvad jeg leder efter? smile
har haft sammen problem, skide træls, men det jeg gjorde var at lime den fast med noget sec lim, og det holder da, og virker fint, det kunne du også prøve ( løkkedes førs 2 eller 3 gange med det lim ;P )

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
Puch-Freak,
Du kan ikke køre rundt i den påklædning.
Du skal huske styrthjelmen!

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis