Akku hækkeklipper Hot eller Not ?

Jeg står for at skulle købe en ny hækkeklipper, og overvejer lidt en akku.

Men er de til noget ?? Er der nogen der har erfaringer ... Kan de virkelig køre for fuld kraft i 42 minutter og er det irriterende hvis de løber tør når man er bedst i gang ....

Mvh.
Mugge
Jeg står for at skulle købe en ny hækkeklipper, og... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Spejdermand

Jeg har en hæk på omkring 80 meter og fik i efteråret en accu klipper. Det var lidt irreterende når den løb tør og man skulle vente på opladningen.
Jeg har nu købt et ekstra batteri så det ene kan bruges mens det andet lader. Så nu går det rigtig godt med at klippe hæk.
Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er to batterier med når man køber sådan en maskine, det er der jo til de fleste skruemaskiner.


Ej.. du har en 80 m lang hæk, ligesom mig - hvor mange gange skifter du batteri undervejs ! hvilken klipper har du købt..! og kan du komme med nogle fordele/ulemper...

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Benzin!!! Så bliver man færdig i en ruf!!
Har noget gammel skrammelhæk som kun bliver klippet en gang årligt, så det er med 20 mm tykke elme- og tjørnegrene, som den bare lige hugger sig igennem. Lyder og oser forfærdeligt!
Så kan den også lige klippe poplerne, når sideskuddene bliver for irriterende for lakken på fine biler på besøg! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis