God trælast

Hej

Jeg er på udkig efter en god trælast nord for Kbh. gerne omkring Lyngby -et sted som har et stort udvalg, uden det koster en bondegård og hvor de ansatte ved hvad de snakker om... Er der nogen som kan hjælpe med at skille skidt fra kanel???

Jeg var selv forbi Johannes Fog idag, og det var bestemt ikke en positiv oplevelse. Super dårlig betjening, arrogante sælgere der ikke fattede hvad de snakkede om og alt for dyre priser....sad
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fog er den førende trælast i dit område. Jeg har i kraft af mit arbejde som selvstændig tømrer, handlet der i mange år og kan kun give dig ret i at det er forholdsvis dyrt. Nogen gange for vi forhandlet rigtigt gode priser på storkøb og andre gange finder vi andre kanaler at handle igennem. Men det gode ved fog er udvalget. Hvis man er ude og lave spæld i nord sjælland er fog et oplagt sted, udelukkende pga af deres store udvalg.
Husk at for at få gode priser i en trælast skal man oprette en konto og få forhandlet en god rabat ordning. Ellers sælger de normalt materialerne til udsalgspris. Af anbefagelsværdige trælaster hvor jeg personligt ynder at handle. Kan nævnes østerbro trælast og bygma. Østerbro trælast er ikke de billigste men har altid ydet mig kanon god service og har aldrig fortrudt mit mange årige sam arbjde med dem. Bygma er det billigste sted jeg kender kbh. Servicen er også ok.
Der ligger også en god og lille trælast ved Buddige station. Jeg kan ikke huske om det er Søborg Trælast. Ellers har kæderne jo sat sig på det meste og derfor er konkurrencen ved at blive meget snæver.

Det er et godt råd med at oprette en konto og forhandle sig frem til nogle gode rabatter.

God fornøjelse med dit projekt.


Med venlig hilsen


Tibberup Høkeren


www.tibberuphoekeren.dk


Trælasten ved Buddinge station hedder buddinge trælast og har ophørsudsalg!
Hvad med Lyngby trælast?

Mvh Thomas

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis