Skoda Club

Er der nogen der ved om der findes en Skoda klub eller forening her i
landet???? Og når jeg siger Skoda så mener jeg den rigtige Skoda, den
kendeste af alle, med hækmotor og uovertruffen kvalitet og teknik:-)

Med Venlig Hilsen

Per Pedersen
Skoda 105, 120, 130, 130 Rapid

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var lidt af en skam, at du kun ejer årsagen til alle vitserne og ikke
den bil, der fjernede grinene igen....
Ellers skulle du prøve www.octaviaklub.dk
Absolut et besøg værd.

Thomas

Hej! Jeg har selv en rigtig Skoda 105. Men jeg har et problem, vi hentede den i Tjekkiet for 2 måneder siden, og den har stået stille i 2 år, så 105ér vil IKKE gå i tomgang. Karburatoren har jeg skilt ad i atomer, renset og samlet igen, men den vil stadig ikke gå i tomgang. Har nogen andre det samme problem eller et forslag til en prolbemløsning.confused confused confused

bedste skoda hilsner
Johan
Citat fra Johan Nordman

Hej! Jeg har selv en rigtig Skoda 105. Men jeg har et problem, vi hentede den i Tjekkiet for 2 måneder siden, og den har stået stille i 2 år, så 105ér vil IKKE gå i tomgang. Karburatoren har jeg skilt ad i atomer, renset og samlet igen, men den vil stadig ikke gå i tomgang. Har nogen andre det samme problem eller et forslag til en prolbemløsning.confused confused confused

bedste skoda hilsner

Johan
Nu kører den, det var et spjæld i andet spjæld der sad i bekneb. Men nu er flokken vokset, så jeg har 2 1/2 stk skoda 105 og en octavia tdi
Hejsa...
Jeg er selv medlem af skoda klub danmark, og jeg ved at der skulle være nogen, der arbejder på sagen med at starte en klub for de "gamle" skoda'er med motoren bag i (105-130)...

Skoda klub danmark afholder også et træf her i st.bededags ferien på tåsinge, der plejer også at komme nogle af de gamle biler med til dette træf...

ps: har selv en 130 som jeg er ved at sætte i stand...cool
Tjek skoda-oldtimer.dk .. Siden er ikke oppe at køre endnu, men der er kontaktoplysninger på siden .. Ejeren af siden ved ALT om de gamle skodaer (Han har selv 7 stk), så han ved besked.
Hej Skoda folk

Jeg har en Bilistens håndbog med trin for trin anvisninger af komplet adskildelse og samling af Skoda 105-136. Bogen har aldrig været åbnet, er stadig indpakket i plastik.

Kontakt mig hvis nogen af jer er interesseret i at få bogen. Den første som melder sig får bogen tilsendt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis